Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej min skøre ide skal afprøves ellers får jeg ikke ro :-) milliondollarwebshop.com launch!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hi i launched my new website to help webshops worldwide with getting more traffic and help shops getting some attention and hopefully in the long run more sales. I want to give 10% for split between 10 webshops to help them develop their webshop further if all pixels are sold and another 10% to charity if all pixels are sold, it will go to people who need help here and now and where i can make a difference and save life. you buy your ad for 10 years and you get your own login so you can change your pixel/product. please read more on the website itself :-) and to all webshop owners help spread the word and give the sites backlinks and in the end you help yourself if all pixels is sold and you also get the chance to win some nice help for your own business :-) all the best

milliondollarwebshop.com

nu vil jeg se hvad der sker, det skal bare afprøves :-)

Thomas Clausen

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvad er det præcis der adskiller dit pixel annonce site fra de mange andre der var hype om for år tilbage?

Jeg kunne ikke umiddelbart afkode idéen, og den skal nok være ret tydelig hvad der helt specifikt er benefits/fordele ved dit produkt, samt en vinkel til hvad der gør at det ikke bare er suppe på gamle brugte søm.

Mvh.
Lars 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Lars, fik lyst til at lave et linkkatalog for webshop ejere der havde en webshop men manglede trafik og salg, og eftersom der er så meget snak om at linkkataloger er på vej ud, ville jeg lave et visuelt linkkatalog der forhåbentlig ikke røg i den kategori, så jeg besluttede mig til at bruge Alex Tew gamle succes historie og fandt et mere moderne script der giver brugerne nogle flere muligheder, og sitet er kun for webshops men dog hele verden.

mit mål er at gøre verden mere opmærlsomme på webshops og få flere til at handle i webbutikkerne siden der nu er så mange der bruger tonsvis af timer på at starte egen virksomhed op.

hvis alle pixels bliver solgt vil jeg give 10% til deling mellem 10 webshops til videre opbygning af deres webshop virksomhed og samtidig give 10% til nødlidende hvor der virkelig er nogle der trænger.

alex solgte sine pixels for min 5 år/  jeg sælger mine for 10 år

pixel kunne ikke ændres/ her kan kunde ændre pixel/ produkt bilede med eget login

så vidt jeg ved beholdte han alle pengene selv /  jeg hjælper andre også med penge til virksomhed og mertrafik for mersalg

alex havde pixels hover tekst/  jeg har pixel billede af  produktet , samt det popper op når der er mouse-over, samt beskrivelse af produkt og hjemmeside oplysninger

alex lod siden arbejde / jeg vil arbejde for siden og lave SEO så webshops kan få mere trafik og forhåbentlig meresalg

ingen søgefunktion hos alex/ her kan søges ud fra de indtastede produkt oplysninger og alle pixels der hitter bliver stående tilbage

forhåbentlig kan der laves så meget hype om det igen at vi alle kan blive en del af et stykke internet historie igen

vh Thomas

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham Alex kan jeg godt huske, genial ide med en god nyhedsværdi den gang.

Om det kan lade sig gøre nu med en opdateret version, det må tiden vise.

Men jeg syntes, at det er super stærkt af dig.Yes

De bedste hilsner

Glenn

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet  ændre lidt på konceptet da jeg syntes blokkene var for små (10x10pixel) til at de tilmeldte webshops fik noget ud af det rent visuelt!

der er blevet plads til 1600 webshops jorden over, blokken man som minimum køber er 25x25 pixels med mulighed for zoom funktion og pop up when mouse-over.

jeg vil være mere strict med tilmeldte webshops og en vis standard skal kunne opretholdes visuelt og navigations mæssigt af hensyn til de andre tilmeldte webbutikker.

blokken købes for 10 år og da der er restrictions kan pladserne blive mere værd med tiden hvis der kommer rigeligt med trafik over årene igennem arbejdet med SEO.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og godt fundet på med de mange forbedringer. Gammel vin på nye flasker kan også sælges Big Smile

Eneste bekymring jeg har er søgemaskinernes syn på betalte links, har det været med i dine overvejelser?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai, tak for kommentar, det med betalte links er vel ikke aktuelt hvis der er no follow på?

hvis jeg laver no follow skulle det være i orden sådan som jeg kan forstå på søgemaskinernes retningslinier?

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er korrekt, men så forsvinder linkværdien jo også Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Jo det er korrekt, men så forsvinder linkværdien jo også Smile

ja det forstår jeg men det er jo ikke det kunden køber!

de får deres vare/produkter udstillet i 10 år på nettet med varebeskrivelse og domænenavn, så et visuelt linkkatalog kan du jo kalde det

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)