Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Tag boks" har det nogen betydning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har flere steder set hjemmesider hvor det er en boks med en masse fremhævede ord skrevet med forskellige headere. Jeg er selv ved at lave en hjemmeside og vil gerne vide om det har nogen stor betydning i forhold til SEO?

Mvh. Anders

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Tags har en lille betydning rent SEO mæssigt da det genererer links fra f.eks. din forside og ned til den respektive underside.

Derudover er det også med til at gøre det nemmere for den besøgende på hjemmesiden, da de får mulighed for at navigere via disse tags. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvis du har en kæmpe blog, kan det være en måde at få forbedret Googles crawl af dine indlæg, da den så kan bruge hvert tag som indgangsvinkel til indlæg. Men ellers tror jeg mest, at folk har tag clouds af brugervenlighed, så man kan klikke på et emne og læse, hvad der er blevet skrevet om det.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal også notere sig det faktum at det giver en masse sider med delvist reelt indhold som google kan crawle for gode søgeord.

Nu er jeg ikke eksperten på seo, men min logiske sans siger mig da at man så har få mulighed for at lave intern linkbuilding med en masse gode søgeord. :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På den ene side er tags en form for intern linkbuilding, men omvendt er effekten ikke så stor da tagsne fremgår af alle sider.

Tag-lister er bedst hvis de kun viser de mest brugte links, og ikke alle tags som flere lister gør. Har man mange blog-indlæg, hvor man tit laver indlæg der hyppigt indholder de samme tags - og der dermed er en 4-5 meget brugte tags kan det være en fordel at bruge tag-clouds.

Ellers kan du lave en søgning på "tag-clouds seo" på google - så kommer der en masse frem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)