Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.orientalinvest.com ( bolig i Thailand )

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hei Aminoer

Er der nogle der har erfaring med firmaet orientalinvest.com , har kigget på deres boligere i Thailand ( dem fra Hammerslag ) og er interesseret i inputs fra nogle der har gjort sig nogle erfaringer med firmaet?

 

Mvh

Jonathan

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

har kun et ord til dig hvis du overvejer at købe i thailand: Tsumani !!:( Der er jævnligt Tsunami varsler derude og sådan et billigt feriehus ryger i havet når den næste kommer;)

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja de lyver ikke når de skriver, tæt ved vandet :)

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke der jeg ville smide mine penge.. og tror ikke der er nogle forsikringsselskaber som dækker naturkatastrofer i Thailand.... Tror du??Crying 

Men er da enig i at det var fristende i sær med de priser de viste i det omtalte Hammeslag program, som jeg også syntes fungerede som et super "gratis" salgs fremstød for ovennævnte firma og det syntes jeg er ret betænkeligt, specielt når man tænker på at DR1 er en licensbetalt kanal!!Angry

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok foreslå at du kigger efter noget hvor placering af ejendommen er lidt længere fra vandet, evt. noget hvor der er lidt højde på. Ved godt det virker tiltrækkende at det ligger så tæt på vandet, men erfaringerne viser jo desværre at det også er meget risikabelt!!!

Desuden, bliver det jo også lidt billigere når du kommer op i 2.3. række:-) Ikke fordi det er dyrt dernede...

Husk lige at tjekke med forsikringer dernede, det er ikke altid nemt.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det projekt der blev vist, ligger langt fra stranden, og ligeledes langt ude på landet -  bla. derfor den billige pris. Samtidig var det 60 kvm. bolig , og så et flat tag med 60 kvm. terrasse.

Det fik de så til at fremstå som 120 kvm. bolig Smile.

Det med Tsunami i det område er noget vrøvl , det ligge langt inde i den Thailandske bugt, så med mindre du tror at den kan skylle flere hundrede kilometer ind over land .........

De udsatte boliger ligger bla. ved Phuket og omegn.

Ja Hammerslag er en fed reklame for de som får boligen med. Men sådan er der jo mange programmer der nævner sælgerne, tænk bare på Libhaverne med Jan Fogh og Pernille Sams.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

@alle

tak for inputs Smile

 

@ Jesper, Du har desværre kun alt for meget ret Sad

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)