Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sende kreditnota fra afsluttet virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden jeg for halvandet år siden flyttede hjem til Norge avsluttede jeg min virskomhed i virksomhedsregisteret. Jeg vil avstå et krav fra en kunde der ikke magter at betale tilbage. Jeg vil helst ikke slå vedkommende konkurs, men må jeg sende ham en kreditnota på beløbet og bruge som dokumentation til at få tilbage skat og moms fra Skat?

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke skrive en faktura eller kreditnota for en virksomhed, du ikke ejer mere?

Ang. at erklære ham konkurs, så er det noget der koster i omegnen af 30.000,- så det er ikke bare lige noget man gør ;) men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvor højt det skyldende beløb er.

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skylder 180 000. Af det har jeg tilgode ca 100 000 i skat og moms. Skat vil kun give 80% i fradrag. Hvilket jeg ikke kan bruge til noget. Men måske i kontanter. Og kender jeg dem ret så har de sikkert nogle andre tal oppe i ermet at trekke fra mit tilgodehavende, og hvis en konkurs koster 30 000 blir de ikke mer igen en plovmand og et knust håb om at se noget mer til pengene ...

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay det forstår jeg :s det er sur r.. :(

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)