Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminos,
Jeg vil lige dele denne video med jer, hvis I ikke har set den eller kender historien. Jeg tænkte, at den måske kunne inspirere nogle til nye metoder i forhold til markedsføring / PR. Han er en af mine tidligere medstuderende, og det gav ham da forsiden på Berlingske.dk, Erhvervsbladet.dk m.m. og i morgen står den på Aftenshowet. Altid inspirerende med kreative mennesker.
http://www.youtube.com/watch?v=tQ9g5bnSq5E&feature=player_embedded
Det kræver selvfølgelig, at man har en meget specifik målgruppe :-)
Her er 5 trin til at blive mere KrEaTiv
hold da helt k... Det er godt nok kreativt fundet på det der!
Godt gået af ham :)
Vi er eksperter i SEO, webshops i Prestashop samt hjemmesider i Wordpress.
Helt suverænt - håber han fik jobbet - eller også er der vist mange andre muligheder for ham.
Thumbs up! Det er fandme godt gået. En god idé der også viser lidt af hans evner
haha genialt...
Ingen tvivl om at han fik jobbet - som snerydder...
Efter at have "skrevet" sin ansøgning bød chefen ham indenfor til en kop varm cacao, og virksomheden lagde hele dagen nye billeder på deres hjemmeside om det, der foregik udenfor.
Han ER indkaldt til en længere samtale :-)
(Det skal lige siges, at han også er rigtig dygtig og har noget at have det i)
Sej er han sgu!
Amen det er da for sygt det der. Og se de medarbejdere der stod der og så dumme ud :-D
Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen
Genial måde at stikke ud mellem bunkerne af ansøgninger!!! Det kræver også noget ekstra når man søger job hos dem
det er cool!
Skal du holde fest og mangler et sjovt drukspil? Se drukspil regler her- Druk-Spil.dk
Det er der jo for fedt ;) Jeg må sige at det giver fuld respekt herfra, at man har cojones nok til at foretage sådan noget - og så især med den humor, der er lagt i budskabet. Jeg håber gevaldigt for ham, at han fik jobbet, men uanset hvad, har han nok gjort sig bemærket ;)