Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres bud på den mest brugervenlige webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Aminoer,

Kom med jeres bud på den mest brugervenlige webshop!

Og med design, farver, brugervenlig, funktioner osv.

Og hvem ville i indstille til 2010's årets bedste webshop?

Glæder mig til at se jeres bud... 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man stemme på sig selv ? Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg, at ASOS.com er den ultimative onlineshop inden for tøj og mode. De har både flotte videoer og mange forskellige søge-muligheder. Så den side er den, som jeg umiddelbart tænker på.

Hvis vi taler danske, så falder min stemme nok på siderne Smartguy.dk, Miinto.dk, Greedy.dkBodylab.dk og Unisport.dk, men som du kan se, er der mange om buddet i mine øjne.

Jeg kunne også nævne flere udenlandske webshops, men ASOS er umiddelbart den mest stilrene og brugervenlige, som jeg lige kunne komme i tanker om.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg aner det ikke. Men hvordan måler du også brugervenlighed? Er det en subjektiv vurdering, eller skal det måles på konverteringen? Hvis sidstnævnte, så stemmer jeg på www.kondomaten.dk  Deres konvertering er fuldstændig sindsyg Cool

Hilsen morten

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det link du har i bunden er der script virus på. "360 grader panoramabilleder og (Link med virus)

Iøvrigt er www.kondomaten.dk en god webshop, men et af produkterne (heat) gummidytter er der en img med en chili, hvem har lyst til det ;) 

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville indstille bonaparte.dk - En meget clean designet side, uden forstyrrende grafiske elementer. Den er nem at navigere rundt på og dermed er det nemt at udføre lige præcis den handling man ønsker - ingen spildtid overhovedet i processen.

Og så lige en sidekommentar til kondomaten.dk - Synes den side mangler whitespace! Når ting står for tæt sammen bliver det meget nemt rodet og forvirrende at se på, hvilket jeg synes er gældene i dette tilfælde :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjær:

Det link du har i bunden er der script virus på. "360 grader panoramabilleder og (Link med virus)

Mange tak! Jeg har fjernet linket her på Amino, og i morgen vil jeg prøve at finde ud af hvad dælen jeg kan gøre for at fjerne virus. Nogen ideer, så tager ejg meget gerne i mod det.

Tak igen.

Hilsen Morten

Fra Denmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, når man går ind på WideEyes.dk får jeg en Trojan advarsel.

mvh  Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med den malware du har fået på din computer og din server! Send mig en PM eller mail.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Casper: ASOS giver et godt overblik ift. antallet af produkter og viser produkterne på en god måde.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)