Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger til nyt og lidt større webhotel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Lige nu bruger jeg Gigahost og vil sige at jeg er vokset lidt fra det.

Jeg vil godt have lidt hurtigere svartider, da det nogen gange er lidt sløjt.

Lige nu har jeg 15 domæner, og der kommer nok flere til. De skal gerne kunne være på den samme konto.

Jeg bruger ikke så meget plads.

Mit budget er omkring 100-200 kroner, men er meget intresseret i hvad jeg ellers kan få for pengene. Vil godt give lidt mere for at få det bare den tand bedre.

Jeg er ikke så interesseret i telefonsupport.

Er der nogen på amino, som kan hjælpe mig med dette, eller måske give et link til noget de kan anbefale?

Med venlig hilsen

Kevin Simper

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

 

Du skal være velkommen her da .. Vi har lidt af hvert og kan sige ja til dine krav. Vore webhoteller kan udvides med plads til 1 ekstra domæne til 2 kr. inkl. moms/mdr.

http://exaweb.dk/webhoteller

 

Mvh,

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv gigahost og har PT 55 domæner derpå. Det virker fint nok til mindre sider.


Dog Kan jeg da stærkt anbefale Martin fra exaweb :) Han har altid været høflig og behjælpsom. Jeg regner stærkt med at jeg bliver kunde hos ham/dem inden for en nærmere fremtid selv:)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg bruger selv gigahost og har PT 55 domæner derpå. Det virker fint nok til mindre sider.


Dog Kan jeg da stærkt anbefale Martin fra exaweb :) Han har altid været høflig og behjælpsom. Jeg regner stærkt med at jeg bliver kunde hos ham/dem inden for en nærmere fremtid selv:)

Kan kun anbefale Martin, jeg regner dog også med at blive kunde hos Martin  indenfor en nærmere fremtid.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger på det :-)

Hvad med jeres virtuelle servere?
Det eneste som egenlig nærer mig er loadtiderne hos gigahost.

Jeg har kigget mine statistiker og kan se at i hele 2009 brugte jeg 35 GB trafik.

Hvad ville du gøre? 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også på Gigahost, men har samtidig også købt mig ind hos UnoEuro. Begge steder har god support.

 

Et andet sted jeg har hørt godt om er Site5 og pil.dk. Dem har jeg dog ikke selv brugt, men de skulle efter sigende være rigtig gode steder.

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Hvad med jeres virtuelle servere?

Jeg har kigget mine statistiker og kan se at i hele 2009 brugte jeg 35 GB trafik.

Der kan du oprette så mange domæner du har lyst til.. Det er op til dig hvad du vælger at køre på dem.

Men hvor store er siderne? Kræver de meget?

 

Fang mig lige på martin@exaweb.dk, så kan jeg sende et demo-login.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)