Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

står du som arrangør for den næste firmafest, polterabend eller fødselsdag - så kig her!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger du til at spare en masse tid, og lade mig stå for alt det praktiske arbejde i baggrunden af jeres firmafest, polterabend eller fødselsdag osv. så kan du tage dig af det du er god til.

Gennem længere tid i musik og underholdningsbranchen har jeg formået at skabe et større netværk af blandt andet:

- Silkkerhed/VIP beskyttelse.

- Lyd & Lys.

- Musik og Underholdning - store som små danske artister, danser, DJ´s osv.

- Bryggerier.

- Team Bulding.

- Wellness saloner.

- Og meget mere.

I samarbejde med dig/jer står jeg for at finde de rigtige ydelser og services, alt efter jeres behov. Jeg har ikke et eller flere koncepter som jeg bare sælger, men jeg går ind og lytter til jeres ønsker og behov, og ud fra budgettet skræller syrer jeg den rette løsning til netop din fest eller event. 

Ved siden af mig har jeg flere forskellige samarbejdspartner som har flere års erfaring i afholdelse af diverse events som koncerter, firmafester osv.

Efter den afholdte event, sender jeg så en mail til dig omkring min rolle, og de ydelser i har fået, som i så skal evaluerer på - for at sikre det bedste mulige kvalitet, og selvfølgelig så jeg hele tiden selv lærer nyt ;-).

I stedet for at jeg ripper det meste af budgettet i min lomme, tager jeg en minimal provinsion af budgettet, og i nogle tilfælde vil den være at finde i min samarbejdspartners pris.

Jeg har desværre ingen hjemmeside, men den er på vej :-)

Hvis det her lyder som noget i kunne bruge så er i velkommen til at kontakte mig på kenancorbo@gmail.com og +45 601 604 85.

 

Bedste Hilsner

Kenan Corbo

 

 

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Eller I kan bare bestille hos SuperEvent!

Vi har lokaler, praktisk erfaring gennem 10 år og eventuelle temaer I kan benytte jer af!

Se intro videoen her:

">

Eller hvis I søger Teambuilding har vi også det!

">

Venlig hilsen Mikkel

Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Se www. Festlokalet-laden .dk 

dejlig festlokale i landlige omgivelser med sø og skov God parkering.  plads til 70-80 personer.  Tæt på bus og tog. Tlf 22830066

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)