Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfundet nyt produkt - MANGLER INDKØBERE

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har brug for lidt input. Jeg har opfundet et nyt produkt og har fået fremstillet en bruttotype i Taiwan. Derud over har jeg fået designbeskyttelse og varmærkebeskyttelse på produktet. Helt præcis er produktet et intelligent bånd, hvor man ved hjælp af små bånd som man rykke rundt på båndet kan huske tider, mængder, doser m.m. Dette er perfekt til amning af babyer, til at sætte rundt på pilleglas så man husker antallet og mængder af medicin m.m.

Jeg mangler endnu lproduktdesignet, hjemmeside (er under udvikling) stregkoder (men venter lige da det er lidt dyrt) også mangler jeg kontakt til nogle indkøbere, der kunne være interesseret.

Har I nogle gode råd? Hvordan booker jeg helt præcis møder med indkøbere?
Jeg har prøvet at email til en som stod for Matas børnelinie, men det kom der ikke noget ud af.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jelope

Eneste gode råd jeg har er IKKE at maile men ringe. Din mail forsvinder i inbox'en. Ring og vis at du mener det. Og vent til du har hjemmeside igang og prototype, som du kan fremsende. Det virker amatøragtigt, hvis ikke tingene er på plads inden kontakt.

Held og lykke - lyder som et spændende produkt.

Michael

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det der bånd du har fået lavet .. det lyder meget som om det er tæt på et produkt jeg har hørt om før

http://www.milkbands.com/

Nu kan det selvf. være at dit produkt er lidt mere alsidigt, men syntes lige jeg ville gøre dig opmærksom på at der måske er konkurerende produkt på markedet allerede.

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender rigtig godt dettte produkt :-)

Det er faktisk derfra jeg fik min ide....

Men tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)