Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idédysten.dk - gode idéer efterlyses!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er blevet gjort opmærksom på en ny stor idé-konkurrence: idédysten. Konkurrencen er lanceret af Energi Horsens, som i øvrigt er en fond støtter iværksættere (www.energihorsens.dk).

Konkurrencen tager udgangspunkt i www.idedysten.dk – som er en hjemmeside, der samler alle de gode ideer. Jeg har lige været derinde, og der er mange fede ting. F. eks en lille test, hvor man kan se hvor idérig man er, og et idéværksted som kan hjælpe gode idéer på vej.

Jeg synes, at vi alle skal bakke op om sådan nogle tiltag, som har til formål, at gøre noget for iværksætteriet. Jeg har ihvertfald uploadet den første udfordring, og vil snart lægge en god idé op også :-)

Den 26. februar slutter afstemningen om de bedste idéer, og de tre bedste fra hver kategori, vil blive præsenteret til en stor finalefest i Vitus Bering Innovation Park i Horsens.

Der konkurreres i tre kategorier om en præmiesum på 50.000 kr.:
Åben: Her kan alle deltage, og der er ingen krav til idéerne.
Talent: Her må deltagerne ikke være ældre end 16 år.
Energi Horsens: Her må alle deltage, men idéen skal relatere til energi eller kommunikationsteknologi.

Tænkte, at det var noget for alle aminoer at kigge lidt nærmere på :-)

Jeg glæde rmig til, at se jeres idéer derinde...

Mvh. Mikkel

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et godt link - det ser spændende ud, må så lige sætte hjernen i blød og udtænke den ultimative ide Geeked

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende konkurrence

mikkelo:
Åben: Her kan alle deltage, og der er ingen krav til idéerne.

Det passer ikke helt hvis man deltager for at vinde præmie : "Alle kan stille op med en eller flere ideer. Det eneste krav er, at du bor i Horsens, Hedensted eller Vejle kommune. Bor du udenfor kan din idé ikke komme i betragtning til en præmie."
Men derfor kan man jo selvfølgelig godt deltage "uden for konkurrence" :o)

mvh

Jan

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Ja, det har du helt ret i - den var lige smuttet for mig. Men men men, hvis brugerne synes godt om idéerne, kan man jo godt "vinde" (få den højeste score), uden af blive præmieret. Så må man jo bare nøjes med den Street Credit man får her på Amino :-)

Og Beck - fedt at du allerede er aktiv derinde :-)

Vi kunne jo lave en intern konkurrence her på Amino - er i friske?

Hvilken Amino kan slutte bedst placeret?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkelo

Ser spændende ud. Skal lige overveje hvilken af mine ideer, jeg vil vinde med Wink

Michael

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Indkøberen/Fokus!

Selvtillid kan man aldrig få for meget af som iværksætter! Jeg glæder mig til at se, om du kan slå mig og de andre Aminoer Stick out tongue

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke bedre at Amino ringede til Horsens og sagde - den tager vi lige op på landsplan i stedet for et lokal-projekt?

Selvfølgelig er Horsens interesseret i arbejdspladser, men de er vel mest lige så interesserede i arbejdspladser inden for 100km, hvor deres borgere kan tage ud og hente penge hjem.

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Det er et lokalt projekt, så derfor må de kun præmiere deltagere fra deres område. Men derfor synes jeg jo stadig, at det er sjovt at deltage i/følge med i. Desuden synes jeg at testen, og idéværkstedet kan bruges af alle os Aminoer - jeg synes ihvertfald det giver stof til eftertanke.

/Mikkel

Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer.

Jeg ved ikke, om I er fans af idédysten på Facebook, men har er det lige blevet postet, at der nu er en konkurrence i konkurrencen. Altså, kan alle nu deltage om at "blive den bedste fan". Så den pris satser jeg på

Det var lige til orientering Stick out tongue

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en fed konkurrence. Var også lige inde forbi testen af ens "ide-DNA". Okay, troede egentlig jeg ville score højere. Men ok - vi kan vel alle blive bedre.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)