Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social Networking der har success - søger evt. Investor

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ...

Vi er en dansk virksomhed der i maj måned 2009 begyndte at udvikle:

1/ En Social Networking & Business Portal

2/ Et omfattende CMS system hvor enhver kan bygge op til 3000 pages. Vores platform vandt #1 Award for bedste CMS før nytår i 2009.

3/ Et attraktivt affiliate program for networkers der modtager commission for at hjælpe med at markedsføre konceptet.

I kraft af de meget dygtige programmører vi har, ialt 5, - bl.a. en headhunted fra Google - er det lykkedes os at udvikle konceptet rimeligt hurtigt.

Vi har i dag 15.000 medlemmer, hvor ca. 10% betaler $59.99 om måneden for vores cms system der er kombineret med affiliate program og forretningmulighed.

80% af vores nuværende medlemmer er fra USA. Mange erfarne forretningsfolk.

Vi lægger stor vægt på at overlevere på alle måder, bl.a. udbetalte vi første provision til affiliates $24.000 en måned før tid så de fik en god jul. Vi udbetaler ugentligt og alle betalene medlemmer får deres eget mastercard tilsendt med vores logo på.

Over de 2 sidste måneder - siden vi iværksatte konceptet - har vi udbetalt ca. $80.000 i provision til affiliates.

Vores koncept er baseret på at vi betaler 60-70% fra reklameindtægter og andre indkomststrømme tilbage til vores gratis medlemmer der opholder sig på portalen. Dette hænger rimeligt godt sammen selvom vi er små endnu.

Det kører fint og vi er en gruppe godt sammentømrede og erfarne folk der hver især arbejder ca. 16-20 timer i døgnet. De 3 indehavere af firmaet har arbejdet 100% vederlagstfrit indtil nu og ikke modtaget løn.

Indtil videre har vi investeret ca. $200.000 i konceptet og vi føler at vi kan vokse os rigtigt store meget hurtigt om vi får tilført en kapitalindsprøjtning her først i 2010.

Vi KAN klare ud uden investor/investorer, men, for at expandere hurtigt og være forud for andre (intet tilsvarende koncept er set nogensinde) har hele konceptet brug for:

- Udvilking af et helt specialt GAME (S) der er den helt store og voksende trend indenfor Sociale Portaler

- Grafisk "face-lift" af de 3 portaler der er inkluderet i konceptet

- Udvidelse af Management

- Kapital til branding og markedsføring

M.v.

Vi kan tilbyde den rette investor aktiv/passiv en mere end en fair aftale da vi er parat til at ekspandere kraftigt og der er stor interesse for vores koncept der er ifærd med at blive oversat til 150 sprog.

Vi er en 100% transparent virksomhed. Ikke noget med offshore og avancerede selskabskonstellationer involveret.

Vi lægger meget stor vægt på at være forud for andre Sociale Networking- og Business Portaler og benytter os bl.a. af mobile marketing hvor medlemmer eller prospects selv kan tilmelde sig og framelde sig med 2 klik om de ikke ønsker at høre mere fra os.

Amerikansk investor har tilbudt os 500.000 USD hvilket er langt i overkanten af hvad der er brug for.

VIGTIGT:

- Vi ønsker at beholde konceptet på dansk grund og danske hænder. Vi mener at have skabt noget vi kan være stolte selvom der ligger oceaner af arbejde forude.

- Vi lægger stor vægt på at arbejde ekstremt hårdt selv, men, også at have det sjovt samtidigt.

- 100% åbenhed og ærlighed omkring alting

- Kemien skal være i orden

 

Vi ønsker ikke at sætte beløb på indskudskapital her. Dog skal det nævnes at minimumkapital for at komme i betragtbning er 200.000DKK.

 

Ellers: Er du IKKE investor men et "klogt hoved" der kunne tænke sig at arbejde med et koncept som vores og kan bidrage med alt indenfor markedsføring, gode ideer osv. osv. da er du velkommen og der kan evt. findes en god plads til dig i vores koncept.

 

Vi har kontorer beliggende i København, men, er der sjældent da vi de fleste af os foretrækker at arbejde hjemmefra via internettet. Vi har som sagt kontorer i KBH, Amerikanske afdelinger i New York og Arizona.

Når vi er flest der arbejder på konceptet samtidigt er vi 22 personer incl. freelancers.

Vi glæder os til at høre fra en eller flere ambitiøse personer.

Kontakt os venligst via Amino til at begynde med.

Bedste hilsner,

Social Networking

 

 

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej igen,

Du er velkommen til at kontakte os her:  marketing@hellohello.net

 

Mange Tak

 

 

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ooops .......

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Social Networking:
Vi har i dag 15.000 medlemmer, hvor ca. 10% betaler $59.99 om måneden for vores cms system der er kombineret med affiliate program og forretningmulighed.

Lyder fantastisk, og freemium modellen er helt sikkert også vejen frem. Så I har en omsætning på 469.119 DKK per måned plus reklameindtægter. 

Social Networking:

Vi ønsker ikke at sætte beløb på indskudskapital her. Dog skal det nævnes at minimumkapital for at komme i betragtbning er 200.000DKK.

Kan et indskud svarende til 7-10 dages omsætning virkelig rykke noget i sådan en biks?

Jeg synes det lyder fedt, og håber at I bliver den næste danske milliard-success. Jeg tror dog I har mere brug for de rigtige marketingshoveder end yderligere indskud - udfra den beskrivelse du giver. Du må meget gerne sende en mail til tommy.froekjaer@gmail.com - jeg kan ikke indskyde 200k, men synes det lyder som et interessant projekt at arbejde på. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev sgu lidt nysgerrig, for det er sgu flotte tal på så kort tid!
Jeg fandt den her:
http://www.joinhello.com/hellohellonet_business_overview.pdf

Jeg forstår mig ikke så meget på det der MLM halløj og SMBA har jeg heller ikke forstand på.
Men kan det her passe?:

"HelloHello.net has been formed as an SMBA company, which means that the company is required by Danish law to

donate a percentage of income to charity organizations"

Ellers fascinerende læsning. Alt det der kompensationsplan m.m. er sgu ikke noget jeg fatter noget af, så respekt til  jer hvis jeres almindelige brugere rent faktisk bliver sat i stand til at fatte det.

Nuvel, spændende, spændende :-)

Dbh Martin 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

"HelloHello.net has been formed as an SMBA company, which means that the company is required by Danish law to

donate a percentage of income to charity organizations"

Jeg er enig Martin. Spændende - men når skriver noget så vrøvlet som ovenstående i sit salgsmateriale så mister konceptet altså sin troværdighed. Der er intet krav nogle steder om at et SMBA skal donere noget som helst til velgørenhed....

Henrik

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg blev sgu lidt nysgerrig, for det er sgu flotte tal på så kort tid!
Jeg fandt den her:
http://www.joinhello.com/hellohellonet_business_overview.pdf

Jeg forstår mig ikke så meget på det der MLM halløj og SMBA har jeg heller ikke forstand på.
Men kan det her passe?:

"HelloHello.net has been formed as an SMBA company, which means that the company is required by Danish law to

donate a percentage of income to charity organizations"

Ellers fascinerende læsning. Alt det der kompensationsplan m.m. er sgu ikke noget jeg fatter noget af, så respekt til  jer hvis jeres almindelige brugere rent faktisk bliver sat i stand til at fatte det.

Nuvel, spændende, spændende :-)

Dbh Martin 

Der er da vist ingen sarkasme at spore her Stick out tongue

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Det var nu ikke for at gå i dialog med nogen her at vi indrykkede denne "annonce" ....

Du skriver:

Kan et indskud svarende til 7-10 dages omsætning virkelig rykke noget i sådan en biks?

Det hænger nu ikke helt således sammen. På grund af Jul i USA - der virkeligt har været en meget, meget hård tid for mange amerikanere der oplevede vi i December et fald i omsætningen i relation til alle de medlemmer der betaler 59.99 USD per måned. Jeg ved ikke hvor mange emails og opkald vi har fået fra amerikanere/affiliates der har tigget og bedt om de kunne beholde deres medlemskab så de ikke mistede den position de nu en gang har opnået i firmaet. Vi gør alt for at være flinke og servicemindede her - også i det at størsteparten af samtlige affiliates er meget loyale mod os - har vi valgt at betale deres medlemskab for december måned og i mange tilfælde også vedrørende Januar.

Det er nu ikke kun julen man kan give skylden for en faldenden omsætning. Det er helt vores egen skyld. Kort forklaret: I vores industri har betalene medlemmer normalt en funktion der hedder auto-deduction (auto-ship), som man straks tilmelder sig og hermed bliver der automatisk fratrukket fx 59.99 USD når det gælder vores firma. Det er ikke nogen udfordring for vores programmører at integrere denne funtion. MEN, det er vores credit card proccesors (merchant)  der skal sige JA til dette. Og det er meget, meget svært at få godkendelse til da man er et helt nyt firma kombineret med network marketing, da skal der normalt mange måneders regnskab til før at de går med til at sige JA til at sådan en funtion integreres. Men, nu kommer det gode.

På grund af at vi kun har oplevet at 5 medlemmer vil have deres penge tilbage og en af dem var en fejl da en af vores merchants TTOPAY har det samme navn som et amerikansk apotek, da har vi allere nu lige herefter nytår fået tilladelse til at tilføje denne funtion hvilket er et MUST i dag i vores industry.

Lad mig lige nævne en ting: Bare at blive godkendt af en credit card processor i dag som et nyt firma kombineret med network marketing, det er så godt som umuligt. Det er ikke som det var for 5 år siden. Jeg vil sige at det er noget vi har kæmpet ufatteligt hårdt med hvor mange andre ville have givet op.

Men, det lykkedes - måske også på grund af vores ærlighed og åbenhed omkring konceptet konstant.  Her referrerer jeg til at der er mange nye network marketing-virksomheder der for at få en merchant/credit card processor hurtigt IKKE opgiver at de har networking marketing (MLM) på menuen. Hvad sker der så? Merchant finder pludselig ud af det og FRYSER hele firmaet indestående. D.V.S. medlemmernes penge som skal udbetales til provision med mere. Det værste der kunne ske. Man gør altid ALT hvad der står i ens magt for at beskytte sine medlemmer og hjælpe hvor man kan.

Er nødt til at smutte nu da jeg har et møde her kl. 21:00.

Ellers: Ja, du har ret i havd du siger at vi har brug for flere marketinghoveder. Især da vores egne dårligt kan konsumere mere. Vil skyde dig en email og vi kunne få en snak på tlf. om du har lyst.

Bedste hilsner,

Eric Mortensen

PS: Ser et indlæg fra Martin. Skal nok besvare dette også. Og du har helt ret. Rod dig aldrig ud i noget tilsvarende. Du gør det jo fantastisk i forvejen.

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Social Networking:

 

Bedste hilsner,

Eric Mortensen

 

Rart at der kom et navn på, det gør nu engang alting mere troværdigt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kære Martin,

Tak for din svar.

Først og fremmest vil jeg nok selv mene at dette er et IVÆRKSÆTTER PROJEKT der virkeligt kræver noget af mange involverede, uffatteligt mange arbejdstimer, de bedste tænkelige kontakter, programmører osv. osv.

Vi begyndte dette koncept i maj måned med meget lidt kapital. Vi er 2 founders på papiret, men i virkeligheden 3, den sidste mangler vi bare at få på papiret. Han har været med i 5 mdr., men vi har ikke haft tiden til at få ham på papiret. Han har selv haft lige så travlt og forstår satens dette og har selv tilføjet en del til vedtægter. Vi begyndte med en kapital der var så lille at vi ikke en gang havde råd til et Aps eller AS. Derfor rådgav en advokat os om at det var fint at starte med et SMBA. Heldigvis er jeg ikke den administrative kraft i firmaet. Men min partner her fandt via advokaten frem til at SMBA var en god løsning for os til at begynde med. Og jeg husker tydeligt at vi fik fortalt at man som SMBA var tvunget til at SKULLE donere en smule til velgørenhed. Om dette er korrekt eller noeget en advokat har fundet på (det tror jeg dog ikke på), det ved jeg ikke. Vi var dog glade for at høre dette dengang da amerikanere i de feslte tilfælde ikke melder sig ind i et koncept i dag før de har set om virksomheden donerer til charity.

Men, meget sjovt, eller ikke sjovt, vi SKAL til at gennemgå vores vedtægter hurtigst der måske godt kan være bedre. Jeg ved godt at det lyder ÅNDSVAGT. Men, når man tit og ofte arbejder 2-3 dage i træk uden søvn fordi der er så meget vedr. udvikling af konceptet, ja, da er ens vedtægter "måske" ikke optimale. Men, den med charity skulle altså holde i forhold den den advokat vi brugte til at stifte selskab og jeg får gerne min forretningspartner til at svare på dette.

Vedr. det MLM du ikke har forstand på da kan jeg kun sige: Ja, du er absolut ikke alene og derfor er det indtil videre omtrent også kun top professionelle amerikanere og canadiere vi har valgt at invitere. De ved hvad det drejer sig om.

Facts i dag er at Warren Buffet en af verdens 3 rigeste mænd (så vidt jeg husker) opkøber Network marketing selskaber i stor stil.

Richard Branson iværksatte sin egen MLM virksomhed for adskillige år siden

Donald Trump er gået ind i MLM også .....

Hvorfor interesserer MLM disse høje herrer ? ..... Ja, det skal jeg ikke give svaret på.

 

En meget sjov ting når man ser på det i dag. Da Franchise kom frem da kaldte man det "pyramide-spil" og der skulle stemmes om det i den amerikanske kongres for mange år siden (kan Googles), da var der 7 stemmer der skilte franchise fra at blive dømt til at være pyramidespil. Meget sjovt at tænke på når franchise i dag udgør 1/3 af det amerikanske brutonationalprodukt.

Ja, det kan lade sig gøre Martin. Men, det kræver meget.

Det skal siges at Network Marketing kun er en lille del af vores koncept HelloHello.Net der nu er ved at gennemgå en omfattende RENOVATION og OPSTRAMNING. Men, skal gerne tilføje en FACT og BENEFITLISTE så man kan se havd vi har nået indtil NU.......

Bedste hilsner,

Eric Mortensen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)