Køb et Amino Sponsorlink
Da jeg først bevægede mig indenfor på Amino var det som følge af nogle søgeresultater på nogle SEO-relaterede søgninger. Jeg fandt en guldgrube af viden, og efter noget tid kunne jeg skifte rolle og selv bidrage aktivt herinde.
Her små 2.000 indlæg senere er der så sket noget. Amino har været med til at vække den slumrende iværksætterdrøm, som ellers var begravet.
Jeg havde det fint som økonom i jobs med fast indtægt og havde ikke i mange år haft tanker om at skulle starte som selvstændig.
Men pludselig bød lejligheden sig. Omstændighederne var de rigtige og nu sker det. Jeg springer ud som selvstændig på fuld tid fra nu af. Min hobby og altoverskyggende deltidsinteresse skal nu være mit levebrød.
Selvstændig SEO-konsulent hedder min titel vel. Eller den kan hedde "enehersker" i eget firma. For nu står jeg selv for det hele. Træffer alle beslutningerne og bærer alt ansvaret på egne skuldre.
Og jeg elsker fornemmelsen! Jeg har bevæget mig væk fra det sikre, ud på det dybe vand og ind i de "ægte" Aminoers rækker.
Tag vel imod mig og min nye status.
(Og tak til Thorborg for at have fundet på Amino og til alle jer gode Aminoer, jeg er blevet inspireret af undervejs.)
Jeg arbejder som selvstændig indenfor Online Markedsføring og søgemaskineoptimering.
Den Synlige Mand er min blog om online synlighed, SEO og den slags.
Tillykke med det.
Som mangeårig iværksætter under jeg dig gerne fornøjelsen af alle de mange spændende ting du nu kommer til at opleve, - kedeligt er det ihvertfald ikke at være selvstændig erhvervsdrivende.
Jeg fornemmer klart på dine indlæg, omend vi ikke kender hinanden som sådan, at du vil klare dig godt.
Med ønsket om alt godt i fremtiden, giver jeg dig fem stjerner for din beslutning,
Michael
http://www.ecademy.com/
Tillykke Frank! jeg er dybt dybt missundelig på at du har kunne være så heldig at hoppe ud som 100% iværksætter/selvstændig! Det er flot at du tør! Jeg ser selv frem til den dag jeg kan droppe mit lagerarbejde og sidde og drive min virksomhed 110%.
Tillykke endnu engang!! Missunder dig! :P
Vild-Med-Hest.dk - Annonceplads indenfor Heste- & Rideudstyr!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!
Fuck jeg misunder dig Fedt Frank, ønsker dig held og lykke, det må være en fantastisk følelse!
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, ildsjæl
Jeg er uddannet brandmand, redder og bygningskontruktør. Jeg elsker at blogge om brandsikkerhed, hvilket jeg gør på min webshop, hvor jeg også lever af at sælge sikkerhedsskilte. Følg mig her: Facebook og Google plus Læs mere på min amino profil.
Tillykke Frank! Jeg er sikker på, at du får succes, for du er jo knalddygtig!
Jeg håber stadig vi ser dig her, selvom du nok får lidt travlt nu, hmm
Tak for hilsnerne, folk.
Jeg kan love jer, at det bobler i maven for tiden, krydret med nogle sommerfugle der flyver rundt.
Jeg skal gøre mit bedste for fortsat at være aktiv herinde på Amino, men det kan måske blive lidt svært at holde helt samme aktivitetsniveau fremover. Det må tiden vise.
Super ;o)
Tillykke med det. Så er det bare om at fyre den af
Håber snart at jeg følger i dine fodspor (dog ikke mht seo)....
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Stort tillykke med beslutningen! Det bliver jo super spændende, men først og fremmest fedt :-)
Håber, at jeg kan tage samme beslutning en dag og blive fuldtids-iværksætter.
Pøj pø med det hele
/Tommy
Her er 5 trin til at blive mere KrEaTiv
Hej Frank,
Stort tillykke med beslutningen.
Velkommen i de selvstændiges rækker - her ude på det dybe vand.
Held og lykke (selv om det jo ikke gør det alene ) med din nye status.
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Sådan skal det gøres. Jeg tog selv springet 1. januar - og har indtil nu kun nydt godt af det. :) Det er en helt anden og meget behagelig verden. God vind til dig.