Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oms. index år 2.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu efter en veloverstået julehandel, hvor ens forventninger blev indfriet, og et januar udsalg der overgår forventningerne, nærmer vi os nu år 2. Nu har vi endelig nogle tal og sammeligne med fra sidste år, så vi kan se vores udvikling i omsætningen. Er der nogle af jer derude som vil løfte sløret for jeres index i omsætningen fra år 1 til år 2? så man kan få lidt indput, og planlægge det næste år.

På forhånd tak

Lars - RenLeg.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars T. Andreasen:
Nu efter en veloverstået julehandel, hvor ens forventninger blev indfriet, og et januar udsalg der overgår forventningerne, nærmer vi os nu år 2. Nu har vi endelig nogle tal og sammeligne med fra sidste år, så vi kan se vores udvikling i omsætningen. Er der nogle af jer derude som vil løfte sløret for jeres index i omsætningen fra år 1 til år 2? så man kan få lidt indput, og planlægge det næste år. På forhånd tak Lars - RenLeg.dk


Dejligt at dine forventninger er blevet indfriet.

Meennn - index - Arrrghhh, mon ikke det komme lidt an på er frygtelig masse faktorer som fx. marked - produkt - indsats - nyhedsværdi-

så ligefrem at måle sig med andre på index - det tvivler jeg på har nogen værdi. Men er du til index så kig du på Børsens Gazeller.

Jeg kiggede i går - af nostalgi - på mine første regnskaber fra 2002/3 og der var 2. året index 235 - men det er vist faldet til ro senere hen :-)

Mvh
Per Krabbe
www.scanboat.com / Både Sælges

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg har ikke på år 2; men jeg har på år 13 (2009) i forhold til år 12 (2008): Her steg omsætningen med 61%.

Som du kan se, kan du ikke regne med nogen som helst "regler", da der er utroligt mange faktorer, der har indflydelse på det.

Nogle af de helt store faktorer er hvor dygtig man er til at fokusere, antal medarbejdere og hvor god man er til online marketing.

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, og tak for svarene Smile

Jeg ved godt det er svært med at sammeligne, men jeg havde håbet på at nogle der havde en webshop med forbrugsvare (Tøj - køkkenudstyr - cd'er - spil - Gaveatikler eller ligene) til private havde lyst til at svare, da det måske havde været lidt tætter på med hensyn til hvad man kunne forvente. Og marketing er også en post vi kommer til at bruge en del flere penge på i år. Men tak for input. Hvis der er andre der vil komme med deres erfaringer skal de da være velkommen.

Mvh

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tjah, nu startede jeg omkring marts 2008. Regnskabet 08 kontra 09 er tilfredsstillende. Det skal dog siges at vi i 09 havde en masse problemer med betalingssystemerne, for store markedsførings udgifter som ikke gav ordrer, og i alt ca. 2-3 måneder hvor der ikke kom én eneste ordre.

Siden er BIGBuy.dk blevet mere synlig i Google, hvilket betyder at omsætningen fra 08 til 09 steg næsten 600%... Dog er det i forhold til meget lidt salg i 08 :-) ... Desværre. Forventningerne til 2010 er høje og jeg arbejder næsten hver dag på at lave lidt linkbuilding osv. for at gøre det bedre.. Vi håber på et effektivt Januar salg, desværre er vores mest efterspurgte vare udsolgt frem til marts... Irreterende!! :-)

Alt held og medvind i 2010, må det blive et fantastisk år!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)