Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendybaby.dk er lukket. ( ? )

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kø /Venteliste til domæner hos DK hostmaster

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ellers et fint site, men sådan kan det jo gå.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Mit gæt er det er en fejl

 

Den er fortsat lukket - så længe tror jeg ikke, man lader en forholdsvis populær shop være nede, grundet 'en fejl'.
Det er bare mærkeligt, at der ikke er noget information om det, nogen steder

 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenLarsen:

Hej med jer,

Jeg var lige inde og tjekke NNerhverv - jeg fandt 2 selskaber:

Trendybaby.DK A/S Under Konkurs (opløst)
Trendybaby Nordic A/S (de havde et minus i 2008 på -3.656.000 ifølge NNerhverv.dk)

Det ser ikke alt for godt ud...

Jeg ved ikke lige helt hvad jeg tænkte på, da jeg postede dette indlæg - vi skal jo også ind og kigge på hvordan egenkapitalen ser ud. Efter hvad jeg kan læse ud fra deres regnskab, så er egenkapitalen i minus -3.629.000 (efter resultatet i 2008). Mon ikke, at de havde håbet på en investor eller et godt resultat i 2009?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenLarsen:

SørenLarsen:

Hej med jer,

Jeg var lige inde og tjekke NNerhverv - jeg fandt 2 selskaber:

Trendybaby.DK A/S Under Konkurs (opløst)
Trendybaby Nordic A/S (de havde et minus i 2008 på -3.656.000 ifølge NNerhverv.dk)

Det ser ikke alt for godt ud...

Jeg ved ikke lige helt hvad jeg tænkte på, da jeg postede dette indlæg - vi skal jo også ind og kigge på hvordan egenkapitalen ser ud. Efter hvad jeg kan læse ud fra deres regnskab, så er egenkapitalen i minus -3.629.000 (efter resultatet i 2008). Mon ikke, at de havde håbet på en investor eller et godt resultat i 2009?

Så vidt jeg ved gik trendybaby konkurs enten i starten af 2009 eller i slutningen af 2008. Herefter blev denne konkurs opkøbt af amine.dk. 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

SørenLarsen:

SørenLarsen:

Hej med jer,

Jeg var lige inde og tjekke NNerhverv - jeg fandt 2 selskaber:

Trendybaby.DK A/S Under Konkurs (opløst)
Trendybaby Nordic A/S (de havde et minus i 2008 på -3.656.000 ifølge NNerhverv.dk)

Det ser ikke alt for godt ud...

Jeg ved ikke lige helt hvad jeg tænkte på, da jeg postede dette indlæg - vi skal jo også ind og kigge på hvordan egenkapitalen ser ud. Efter hvad jeg kan læse ud fra deres regnskab, så er egenkapitalen i minus -3.629.000 (efter resultatet i 2008). Mon ikke, at de havde håbet på en investor eller et godt resultat i 2009?

Så vidt jeg ved gik trendybaby konkurs enten i starten af 2009 eller i slutningen af 2008. Herefter blev denne konkurs opkøbt af amine.dk. 

Det kender jeg så ikke noget til - kan jeg heller ikke se nogen steder?

Det undrer mig bare, at Trendybaby Nordic A/S ikke er gået konkurs eller er blevet lukket? - deres resultat fra 2007 ser heller ikke særlig godt ud...

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du googler "Trendybaby Nordic A/S", så dukker www.trendybaby.dk frem.. Derefter cacher du siden, og her kan du se, at der står Trendybaby Nordic A/S under "Vilkår for køb" og i footeren på hjemmesiden.

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nok, at jeg havde set det på brancheportalen, men af og til er et konkursbo jo ikke ensbestydende med at firmaet lukker. Det kan jo blot være en juridisk enhed, der er lukket, ejerskifte m.m.

http://www.statstidende.dk/default.aspx?pg=35.1.8.-1&index=236&p=&date1=30.04.2009&date2=03.06.2009&SearchType=2&mode=2&said=3625429

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

og - hov - det havde I hurtige mennsker forlængst opdaget!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)