Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af laser keyboard

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh ok, nu giver det lidt mere mening efter videoen kom med :)

Nogen der ved / har prøvet om den virker på Mac / OsX ?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@Von Münchhausen, Jep, Cebit styrer, men fuck hvor der sjovere i Vegas end i Hannover ;-)

@Lars Meyer, størrelsen hvis du skal have det med og så coolness faktoren :-)

@Kim Vinberg, 160$ så vidt jeg husker og ja, det siger en beeplyd hver gang du rammer en tast. Og ja, man kan holde en tast nede.

@DesignYOU, jo da: http://www.virtual-laser-keyboard.com/

@Remydk, jep og det siger jeg også i videoen. Men jeg købte en røvfuld til en konkurrence vi skal holde i Vegas om 10 dage og da jeg nævnte det på Twitter, så blev folk nysgerrige og ville høre om det var til noget :-)

@John Nielsen, se forrige link. Der er sikkert en dansk importør, men jeg aner det ikke. 

Nu har jeg leget lidt mere og jeg er sgu stadigvæk imponeret, men jeg tror mere det er fordi det ser cool ud, end fordi den reel er så nyttig.
Men til prisen syntes jeg den er super.

Dbh Martin

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

@Remydk, jep og det siger jeg også i videoen. Men jeg købte en røvfuld til en konkurrence vi skal holde i Vegas om 10 dage og da jeg nævnte det på Twitter, så blev folk nysgerrige og ville høre om det var til noget :-)

Ja jeg må tilstå jeg ikke har set din video Embarrassed

Cool er det nu!

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har imod min egen vilje nok fundet en af de mest brugbare funktioner til dette laser keybord.......

Har du nogensinde hørt den undskyldning med "hunden spiste mine lektier"

kom for en time siden hjem til en hund der havde spist mit keybord, og en del andre ting Indifferent som du kan se er jeg igang med post its, så jeg kan bruge det bare lidt. Men lige nu ville et laser keybord være rigtig dejligt.

 

Som i kan se på næste billed ser det ikke ud til at bekymre ham at ca 30 knapper er totalt forsvunde. De dukker nok snart op da der blandt andet også er forsvundet en hel pose tyrkisk peber fra bordet.

 


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck hvor surt!
Min hund smed min bærbare på gulvet så skærmen revnede.
Det var som hvalp og er mange år siden, men jeg har ikke 100% tilgivet den endnu ;-)

Dbh Martin 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)