Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Export til Grækenland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et firma som er interesseret i at sælge mine lamper og interior produkter i Grækenland.

Vi aftalte en percent rabat på 30% af min engros pris list da det var tale om distributorship.  Men nogen har misforsået noget.  Da vi skulle nærme os en slags kontrakt om minimums beløb per ordre kom det fra deres side at de var ikke interesseret i at købe størrer mængder af produkterne, men at de ville nærmeste få ordre og bare vidersende ordrene til mig.

Inden jeg svar dem igen ville jeg sikre mig at JEG har forstået konceptet rigtigt.

distributører køber  "up front" fra mig, med en forholdsvis stor rabat, store mængder vare og lager dem hos dem selv mens de sælger i pågældende lande.

agent, han/hun får ordre, sender dem videre, og få noget af en mindre "rabat", hvis ikke en "finder's fee" (som kan variere fra 10 % - ???)

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

delune:

Inden jeg svar dem igen ville jeg sikre mig at JEG har forstået konceptet rigtigt.

distributører køber  "up front" fra mig, med en forholdsvis stor rabat, store mængder vare og lager dem hos dem selv mens de sælger i pågældende lande.

agent, han/hun får ordre, sender dem videre, og få noget af en mindre "rabat", hvis ikke en "finder's fee" (som kan variere fra 10 % - ???)

Det er nemmerlig rigtig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Amsterdam
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt,

Agenter er bare et storre arbejde, da ordrene mange gange er smaa order, derfor har du mere at se til modsat distributorer som du laver en aftale med. De tager sig af alt og saelge mange gange hurtigere  og mere end 5 agenter.

 

Kasper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)