Køb et Amino Sponsorlink
I en branche hvor jeg dagligt begår mig (boligforeninger) søges efter samarbejdspartner, der i første omgang vil have mulighed for at ringe 3.000 kunder op. Der er store udviklingsmuligheder/potentiale i virksomheden og vil passe glimrende til telemarketingselskab/person, der somme tider har kapacitet til overs.
Da der indenfor den branche er stor variation i hvordan opgaverne udføres, søges efter en samarbejdspartner, der vil have interesse i at drøfte dette i en form for deling af virksomhed, således at der fra den ende side bidrages med disse opkald og fra anden side med masser af andre ting. Altså ingen interesse i at få kontakt med nogen til fordelagtig timeløn.
Opdelingen af virksomheden procentvis vil drøftes ved personlig samtale.
mvh
kjeppe
Hej Kjeppe
Det lyder da rigtig spændende, kunne godt tænke mig at høre hvad telemarketing opgaverne går ud på. Hvilke produkter eller ydelser der er tale om til denne branche.
Kast mig et kald på 26718383 så taler vi om det.
/ Michael
Jeg vil gerne høre mere
Har du et telefonnummer så jeg kan give dig et kald
Hej Michael, Giver dig et kald mandag. God søndag til dig.
Hej Allan,
Har du et telefonnummer jeg kan kontakte dig på....
hej kjeppe
du kan også ringe til mig med telemarketings opgaven 2055 7622
Lars
Leverandør til Erhvervslivetwww.firmakontakten.dk
Jeg kan kontaktes på 60809054 eller på kontakt@danskmesterservice.dk
Hej Kjeppe,
Jeg hører også gerne nærmere om projektet. Jeg driver idag et telemarketing bureau med hovedsæde i København.
Kontakt mig venligst på 2624 3115.
Ser frem til at hører fra dig.
Mvh. Marck
Tak for din positive respons.
Jeg vælger nu at skrive til dem der har henvendt sig, således at de har mulighed for at vurdere ”projektet”.
I dag foreligger der en database bestående af ca. 3.000 ejerlejlighedsforeninger samt 3.000 andelsboligforeninger. Mange har interesse i at købe i disse data i forbindelse med markedsføring af deres produkt, lige fra revisor, administrationsselskaber, forsikringsselskaber og til håndværkere, ejendomsservicefirma etc.
Den der foreligger i dag bliver stort set aldrig ajourført. Der bliver ringet ud til nogle foreninger som stikprøvekontrol og ellers køber folk disse data som således ikke er særlig værdifulde.
Min ide er at gøre noget ved dette – og i første omgang de ca. 3.000 ejerlejlighedsforeninger. Min samarbejdspartners opgave vil bestå i at ringe ud og forespørge om de stadig er formand i ejerforeningen..... – samtidig kan vi så med fordel spørge hvis det er formanden og de kender til LED sparepærer, men det kan jeg løfte sløret for senere i forløbet.
Min opgave vil bestå i at sælge disse ajourførte adresser til alle dem der måtte have interesse i dette. En pris på kr. 3,00 pr. emne, vil betyde at det at købe disse adresser vil beløbe sig til kr. 9.000 excl. moms pr. kunde. Der kan med fordel tilknyttes freelance person, der kan lave et salgsbrev til den potentielle køber, idet f.eks. håndværkere ikke rigtig er udrustet til at få sat dette fornuftigt op.
Når adresserne er ajourført kan der vurderes om vi kan sælge annoncer nok, til at der kan laves et overskud ved at udgive et kvartalsvis ”ejerlejlighedsforeningen”. Der er nyhedsstof nok på området og mange af dem der har købt emnekartoteket også vælger at annoncere.
Jeg håber du hermed har mulighed for at vurdere et samarbejde nærmere. Ved svar bedes oplyst, hvor lang periode der forventes at skulle bruges på at få ajourført disse i første omgang ca. 3.000 adresser? Er du ejer af firma og kan udnytte kapaciteten hos somme tider ledige timer, alternativt er du selvstændig og alene om opgaven?
Med venlig hilsen
Ken Jeppesen