Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af fransk webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen der har erfaring med det at starte en webshop op i Frankrig?
Betaling, tekster, jura, software eller domæner. Skriv hvis du bare ved lidt Smile

Jeg er helt på bar bund, men inden for 3 måneder skal jeg altså have en webshop i Frankrig der giver overskud - så jeg har travlt Smile

/Simon

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke svare på alle dine spørgsmål.

Men du skal nok starte ud med at finde en der kan Fransk på et højt niveau.

En person som har kendskab til det fransk folk.

Frankrigs domæne-endelse er .fr

Så din shop bør have sådan et.

Jeg benytter til min egen webshop, custom coded løsninger.

Men du kan sagtens benytte en af de mange udbydere af webshops der er på Amino.dk som kan sammensætte en god og solid webshop til dig for nogle tusinde kroner.

 

 

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

 

Jeg kan godt hjælpe dig hvis det er du skal have opbygget en rigtig god webshop,  jeg kan klare domæneregistreringen i Frankrig, samt designe og opbygge en webshop fra bunden af til dig for omkring 5000 kr. Den kan være helt køreklar på 1-2 uger, og det er med et betalingsmodul man kan bruge både i Frankrig og i Danmark.

Angående juraen og tekster på fransk, der er jeg helt på bar bund. Men hvis du er interesseret kan du skrive til min mail: eriksen321@hotmail.com, og så kan du se nogle af de webshops og hjemmesider jeg har bygget.

 

Mvh

Thomas

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksen321:

Den kan være helt køreklar på 1-2 uger, og det er med et betalingsmodul man kan bruge både i Frankrig og i Danmark.

Hej,

Tak for dit hurtige svar.
- Jeg har sendt dig en mail.

Du skriver den hurtig kan være klar, hvilket er et stor PLUS, men betalingsmodul der kan bruges i Frankrig lyder rigtig smart, kan du uddybe her? Så kan de andre amino'er også høre det Yes

/Simon

 

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Man kan bruge et internationalt betalingsmodul såsom Paypal hvor alle store og internationale kreditkort kan bruges,

Mvh

Thomas

 

 

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Hej Amino'er

Er der nogen der har erfaring med det at starte en webshop op i Frankrig?
Betaling, tekster, jura, software eller domæner. Skriv hvis du bare ved lidt Smile

Jeg er helt på bar bund, men inden for 3 måneder skal jeg altså have en webshop i Frankrig der giver overskud - så jeg har travlt Smile

/Simon

hej simon

jeg har organicdreams.eu

Har mine domænenavne hos www.amen.fr.

paypal er meget udbredt her i frankrig og det er det jeg bruger. Du skal kunne tage CB ( carte bleue ) det samme som dankortet. Og med paypal i frankrig er det kun CB,Mastercard og Visa du kan modtage.

Er det et fransk firma eller drives fra dk i dansk firma?

19,6 % moms.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en fransk bank for nemmere, at kunne modtage betalinger!

Sælger du fysiske varer eller en service?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du skal have en fransk bank for nemmere, at kunne modtage betalinger!

Sælger du fysiske varer eller en service?

 

Og det vil jeg sige er saa godt som umuligt at faa. Jeg bor her og det har været en kamp!

Betalings løsning er man tvunget ud i Paypal da de vil se mindst et aars aktivitet før de vil give et rigtigt betalings løsning.

De er saaaaaaaa træge at danse med

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Fashion-Seller:

Du skal have en fransk bank for nemmere, at kunne modtage betalinger!

Sælger du fysiske varer eller en service?

 

Og det vil jeg sige er saa godt som umuligt at faa. Jeg bor her og det har været en kamp!

Betalings løsning er man tvunget ud i Paypal da det vil se mindst et aars aktivitet før det vil give et rigtigt betalings løsning.

De er saaaaaaaa træge at danse med

 

Hej Anders,

Tusind tak, det fedt at høre fra nogen der også har en webshop der!

Og jeg kan forstå Paypal er lidt mere velset der, end i Danmark. Og det jo dejligt nemt for os der laver webshops.
Tak igen! [:)[ 

 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon!

Du anbefales til at kigge på min shopløsning, som i kort træk beskrives følgende:

Som udgangspunkt skal du allerede have en hjemmeside (som indeholder nogle oplysninger om dit firma på fransk). Hvis du ikke har det kan du godt finde en webdesigner (ved at oprette en ny tråd) i det her forum, som godt kan hjælpe dig med det. Efter min mening er det ikke så vigtigt, om din hjemmeside bliver hostet i Danmark eller i Frankrig.

Opret venligst en ny butik hos mig og prøv den af som beskrives på 'Hurtig hjælp'-siden. Du kan godt selv lave et nyt butikssprog i 'Konfig->Sprog'-fanebladet (oversæt 160 udtryk, f.eks. name, street, site, ... fra engelsk til fransk) og som beskrives på 'Brugervejledning->Konfig->Sprog'-siden.

Hvis din butik bliver registreret i Danmark og hvis du vil modtage DKK i din butik kan du godt modtage betalinger via den fælles betaling, som serviceres og administreres af mit firma, dvs. du skal lave en betalingsaftale med mit firma. Du kan læse mere om den fælles betaling på 'Den fælles betaling'-siden. Det vil tage kun nogle dage, inden du kan modtage betalinger i din butik. Dine kunder kan betale med følgende kort: Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB og , American Express.

Ellers skal du henvende dig til PBS og din betalingsserviceudbyder mhp. at lave en betalingsaftale med dem. Du kan læse mere om det på 'Ekstern betalingsserviceudbyder'-siden.

Hvis du godt kan lide din butik kan du godt lave et link til den på din hjemmeside (webdesigneren kan hjælpe dig med det). Dine kunder i Frankrig kan godt benytte linket til at starte butikken og handle.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)