Vi har lavet 52 optagelser i alt, som kommer online efterhånden som varerne ankommer. Og så kommer der et 4 minutters trendshow sidst i januar som kan aktiveres fra forsiden - og bliver lagt på youtube. Det har været superspændende at prøve - og egentlig også en hård omgang i forhold til planlægning og fremskaffelse af kollektionsprøver mv. Man tror det er så let når man tænker det igennem - men det tager lang tid når man så først går i gang.
Selve optagelserne tog 3 timer og vi havde 1 baby og 5 børn som skulle have tøj af og på - og følge planen som var lagt. Forestil dig det selv
Det er Meik fra www.ballistic.dk som har lavet optagelserne. Derudover har Kristian fra CygNet fået optimeret shoppen til at klare flash og mouseover funktionen. Tak for det
Det ser virkelig godt ud! - og utroligt charmerende børn. ;)
Ingen tvivl om, at det vil give flere salg af de specifikke varer - og dermed kan det vel egentlig bruges til at rydde ud i varer, som normalt ikke sælger så godt, eller promovere varer med større indtjening? Uanset hvad, spændende tiltag. :)
Jeg er så lige så begejstret som alle andre og er også sikker på, at I vil kunne mærke det på salget. Super med nytænkning og på en overskuelig måde. Man skal jo hele tiden tænke på, hvad man putter i sin webshop, uden at forvirre kunderne.
Jeg er i tvivl om det var dig jeg foreslog at præsentere produkterne med video, da vi havde en lang telefonsamtale for et par år siden?
Under alle omstændigheder er det dejligt at se i praksis.
Jeg vil anbefale, at "ungerne" er meget mere "stille", så man kan nå at se tøjet og at videoerne er større og er lidt længere.
Et andet eksempel på produktpræsentation på video er dette spabad 1585. Den er fremstillet for et par år siden med vores gamle kamera. Ikke noget at skrive hjem om i dag.