Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design til chat/community site søges.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg søger en designer som kan give mig et uforpligtende tilbud på et design til en chat side, koncept mæssigt i klasse med alverdens sider som arto, hot, dkbn osv. Det skal være simpelt men alligevel visse sig til at se spændende ud og være rart at se på. 

Siden skal være en man kan bruge masser af tid inde på, og et lækkert udeseende, den skal primært tale til unge i 15-25 års alderen. 

Mulighed for videre sammenarbejde kan forekomme hvis det viser sig til at være en succes.

Foretrækker at give chancen til unge under uddannelse da jeg selv er en af slagsen, så hvis du sidder og øver dig på din grafiske evner, og godt gad at prøve kræfter med en virkelig opgave, så skriv endelig.

Men som sagt tidligere, det er et uforpligtende tilbud, så fordi du laver et design er det ikke sikkert det bliver brugt. 

Håber der er noget der syntes det lyder spændende.

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

øøøh du mener du vil gerne have folk laver en masse gratis arbejde som du så kan lave en vurdering af ???

 

Sådan fungere det altså ikke i min verden. Nu er jeg ikke grafiker, men jeg vil mene at måden det virker på er at man vælger en ud fra tidligere referencer og betaler folk for at arbejde. Du beder vel heller ikke din revisor om at lave et fiktivt årsregnskab gratis før du vælger at benytte hans service.

Du skal lige huske på at den grafiske ydelse du beder om er en selvsrændig opgave på lige fod med selve udviklingen af siden. Det er opgaver som denne en grafikker lever af at lave.

 

 


Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@ von.

Det kan være meget muligt at du syntes det ikke passer ind i din verden.

Men som du ser så henvender jeg mig lige præcis ikke til dem der lever af at være grafiker. 

Jeg henvender mig til dem som syntes det kunne være en spændende opgave at prøve krafter med, måske hjælpe dem med at få nogle flere referencer. Jeg vil have det skal være en lærerig erfaring for vedkommende med spændende indhold.

alt behøver ikke at gå op i penge med det samme. 

Og da jeg ikke har noget budget lige pt bliver det lidt svært at sige jeg kan give noget for det lige pt, det kræver at der er nogle andre brikker som flader på plads.

Dog vil designet ikke blive brugt hvis personen selvfølgelig ikke har fået betaling for det hvis det kommer dertil, han skal selvfølgelig have sin sum penge for sit arbejde.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er det kun det grafiske eller er det også opsætningen af systemet?

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

G1mZee:

@ von.

Men som du ser så henvender jeg mig lige præcis ikke til dem der lever af at være grafiker. 

Jeg henvender mig til dem som syntes det kunne være en spændende opgave at prøve krafter med, måske hjælpe dem med at få nogle flere referencer.

 

Syntes du ikke det er på sin plads kun at vælge en enkelt person i stedet for at få alle de håbefulde talenter til at knokle for dig. De kan jo ikke alle sammen få din reference !

Det handler ikke kun om betaling, men også om at uanset hvad du tilbyder vil det kun være en enkelt der har muligheden for det. Så vælg dog en, og lad de andre slippe for at bruge en masse ligegyldig tid.

 


Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

G1mZee:

Og da jeg ikke har noget budget lige pt bliver det lidt svært at sige jeg kan give noget for det lige pt, det kræver at der er nogle andre brikker som flader på plads.

Hej

Du behøver da ikke at have et budget for at betale for en vare. Der skal du bare have penge.

Den vare du vil have koster nok 250.000 eller mere...

Og det er ikke ikke designet der koster, det er alt det der ligger bagved.

Så nu har du et tal som du kan anvende til dit budget.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er ikke noget jeg kan stå for selv. 

Dog programmeringen er noget jeg godt kan selv.

 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej prøver lige at lave en lille hurtig skabelon så kan du finde ud af hvad du synes om den slags design ;)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej her et lille hurtigt forslag
Kan ikke nå at lave det helt føærdigt før senere, så der vil jeg smide en version mere ud

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)