Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robots.txt wordpress og hvorfor lige sådan en her ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Så vågnede jeg, i super humør, nu skulle der leges med wordpress.

Men så bliver man mødt af denne her side:

www.bilpleje.nu/polermaskine/comment-page-1/

Hvad søren skal det nu betyde.. hvor kommer den comment-page-1 fra :) og hvorfor er den indekseret. Sådan noget griseri, den passer ligesom ikke rigtigt ind i min ellers så fine lille blog.

Jeg checkede webmastertools, og så at jeg havde flere sider, med enslydende descriptions, jeg går ud fra at det var mine nye comments pages der havde skyld i det.. men nu har jeg lige checket igen 4 timer senere, og nu skriver webmastertools at der ikke er problemer med enslydende tags.


Nogen der kan guide mig kort i hvordan jeg får den til ikke at indeksere de comments pages, for min template har lavet dem til alle min sider og posts..

På forhånd tak iøvrigt...


Vh.

Michael.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

vil mene det skulle se nogenlunde sådan her ud i din robot.txt fil:

 

User-agent: *

Disallow: /comment-page-*

 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for snakken Big Smile

Under -> Indstillinger -> Diskussion -> fjerner du fluebenet i "Slå trådede (indlejrede) kommentarer til" og i "Adskil kommentarer på sider med". Så skulle den være fikset.

Jeg ved godt du har løst det, men hvis der er andre der ser denne tråd, og undrer sig over det samme, så har de også løsningen nu.

God weekend.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

trust me, det er mig der takker! :)

Vh.

Michael.

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Når nu du lige er ved det :)

 hvad gør man ved de ens titles på Tag ?

jeg bruger head space2 som SEO plugin

Kristian

 

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OK et lidt ældre indlæg, men jeg har lige lavet et lille indlæg om hvordan man fjerner alt snavs fra wordpress robots.txt til wordpress - tænkte det måske var relevant for de søgende

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Riisager:

OK et lidt ældre indlæg, men jeg har lige lavet et lille indlæg om hvordan man fjerner alt snavs fra wordpress robots.txt til wordpress - tænkte det måske var relevant for de søgende

Ja det er et gammelt indlæg :)

Men det du skriver i dit indlæg om fjernelse af snavs fra WP, er forkert efter min mening.

Man skal ikke bruge Robots.txt til at fjerne snavs i form af sider man ikke vil have indekseret, man skal bruge noindex robots, som du også skriver man skal, dog skriver du også i en kombi med robotx.txt.

Man skal så vidt det er muligt altid bruge noindex, på de sider man ikke vil have indekseret, da man så ikke mister nogen værdi, på samme måde som med robots.txt. Og ja det er muligt i en Wordpress løsning udelukkende at bruge noindex. så det er efter min mening vejen frem :)

ud over det så fortsæt den gode skrivning ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Riisager:
OK et lidt ældre indlæg, men jeg har lige lavet et lille indlæg om hvordan man fjerner alt snavs fra wordpress robots.txt til wordpress - tænkte det måske var relevant for de søgende

Super godt indlæg, Riisager! 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)