Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket job ved siden af firma?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er nu efterhånden kun et par måneder fra at starte mit firma, men har en problemstilling jeg ikke har fundet et svar på endnu, som jeg håber i kan hjælpe med.

Min kontrakt på arbejdet udløber d. 31/1-2010, og skal derfor ud og finde et nyt job, og tænkte jeg lige så godt kunne prøve at finde et job jeg kan køre ved siden af firmaet de første måneder, hvor jeg ved der ikke kommer nok penge hjem.

Jeg er blevet tilbudt job 3 steder, men de alle kræver man er på fra 8-16, og det er der jeg arbejder med firmaet. Hvad har i af erfaringer med gode sidejob ? Har regnet på det, og skal minimum have 8000kr. til rådighed om måneden for at kunne betale husleje, regninger og udgifter til virksomheden.

Har overvejet at blive bartender/tjener i weekenden. Jeg er på ingen måde kræsen omkring hvilket job det bliver, bare det noget man kan køre ved siden af, evt. være fleksibelt. Er der nogen jobs i kender til hvor man kan arbejde hjemme (Så kunne jeg arbejde indenfor perioden 8-16 i de stillestående tider, og så resten aften/weekend)

Håber i kan komme med nogen gode forslag :)

Mvh

Fra Næstved
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du...

Mit forslag ville være at køre som vikar.

 Evt som omsorgs assistent,   inden for Bo og Naboskab eller psykiatrien, der ville man som regel kunne få aften, natte eller weekend vagter. Lønnen er rimelig + div tillæg.

Det kræver jo så bare at man har lysten til at arbejde med mennesker :-)

Jeg har benyttet mig af dette for at tjene lidt ekstra.

 

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Loppe

Ja, det er da en mulighed, og havde jeg egentlig ikke tænkt på. Men at være vikar gør jo også bare, at man ikke kan være sikker på at lønnen kommer hjem. Eller hvordan har du haft erfaring indenfor det?

Er helt åben for forslag, og har arbejdet med altmuligt inden for salg(tøjbutik og telemarketing), administration, lavet fakturaer og dokumentation, og forskellige fysisk hårde jobs. Så ikke meget der slår mig ud. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)