Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KompetenceKanalen - hvem kender dem ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hals
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er blevet kontaktet af KompetenceKanalen og de har som alle andre et godt tilbud på SEO optimering af vores side.

Er der nogen der kender disse ?

Erfaringer modtages gerne

Takker og bukker

Lars

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med - Blev også ringet op af dem den anden dag.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kender udmærket KompetenceKanalen og har arbejdet med dem i 1 års tid og har haft stor fremgang på min netshop, selv i et svært marked.

KompetenceKanalen har lavet AdWords og søgemaskineoptimering for mig og de er effektive og dygtige og jeg har kun godt at sige om dem.

Hilsen Heine

www.baston.dk

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi bruger KompetenceKanalen i vores to webshops www.living-scandinavia.dk og www.LivingKids.dk og er meget glade for dem. De laver SEO og Adwords for os.

De er meget nemme at tale med og gør det nemt for os at forstå processerne, hvilket jo ikke er så tosset for "almindeligt dødelige" som os. De går vildt op i  at de udgifter vi har til SEO og Adwords resulterer i øget indtjening og vækst i vores webshops. Vores omsætning stiger hver måned, og det er jo noget man kan forstå. Og så kan jeg personligt godt li' at de dokumenterer hvad de laver og tester på de opnåede resultater.

Mvh

Erik Thomsen

 

 

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke anbefale at man bruger dem til søgemaskineoptimering.!

Det de laver er ikke andet end double content.!
De bruger konsekvent den samme beskrivelse alle steder hvor de tilmelder links i link kataloger.
Jeg har 4 kørende og de har til dato ikke én gang brugt forskellige beskrivelser.

Ikke en gang på deres egne links.
Som i kan se her på Google link til søgning

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Sigenstroem.

Du har fuldstændig ret.

Vi fik for nyligt henvendelser fra et to katalogejere der gjorde os opmærksom på problemet. Jeg har haft fat i vores linkbuildere og givet dem en opsang, for de har ikke fulgt de anvisninger de har fået, hvilket er super irriterende.

Trods dette fik jeg en henvendelse fra danske links igen, om at en medarbejder ikke har lavet en unik tekst. Denne medarbejder arbejder ikke længere for os af samme årsag.

Jeg har svært ved at gøre meget andet, end at reagere og forbedre.

Det skal dog nævnes at vores løsninger leverer fine resultater på vækstkurven, hvilket vores kunder kan bekræfte.

Mange hilsner,

Mathias

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

 

Jeg synes det er super fedt i gør noget ved det, for det bider alle i den forkerte ende.
Går ud fra den den som ikke arbejder hos er den samme som oprettede på dem jeg har fredag lørdag.

Men igen Thumbs up, for i gør noget ved det for det er ikke alle der gør.

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt svar Mathias, det er sjældent man ser den slags ærlighed og indrømmelser og det viser at du har "brede skuldre". Som sigenstroem synes jeg også det er fedt at se at du tager kritikken til dig, og at i også har gjort noget ved konkret og konsekvent ved situationen.

Der sker fejl i alle virksomheder fra tid til anden, så handler det bare om man vil stå ved det og hvor hurtigt og effektiv man kan gøre noget ved at udbedre problematikken.

Fedt at se :)  Yes

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.fitnessnord.com Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev ringet op af deres sælger, som var hurtig til at fortælle mig at en bug havde gjort at alle unikke tekster på mit site skulle laves om.

Det var en lodret løgn som han senere måtte tage i sig igen. Jeg synes ikke de virker som de har forstand på det de snakker om.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Holger
 
Det var mig der i sin tid kontaktede dig med henblik på en SEO-løsning på hhv. www.proteinpower.dk og www.danskdesignkopi.dk

Jeg mindes ikke nogensinde at have nævnt ordet ”bug” i vores korrespondance og aner heller ikke, hvad jeg skulle bruge det ord til, i den sammenhæng.

Baggrunden for vores dialog var, at vi havde en mistanke om, at der var duplicate content på dine sider. De var ikke synlige på Google, når jeg "sitede" dem, hvilket forstærkede min mistanke om, at noget var galt.
Jeg kom med et bud på, hvad det kunne skyldes og nævnte i den sammenhæng også Google Sandbox. Et sådan bud er baseret på en vurdering og en sådan vurdering kan naturligvis vise sig at være forkert. Det har også vist sig at være tilfældet, da Rosenstand spottede kæppen i hjulet i form af følgende kode: <meta name="robots" content="NOINDEX,NOFOLLOW" />

Hvis en eventuel fejlvurdering skal karakteriseres som noget så alvorligt som en ”lodret løgn,” skal vi godt nok gå på listesko.

Jeg synes det umiddelbare bud, jeg kom med i vores samtale, var ganske fornuftigt og det synes jeg stadig.

Men, selv hvis jeg tager fejl i en vurdering, betyder det ikke at KompetenceKanalen ”ikke har forstand på det de snakker om,” det synes jeg er en ret hård konstatering.

Dbh. Michael.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)