Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop ide sælges (videre gives)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde planer om at opstarte en pointshop virksomhed, men da jeg nu har fået andet job har jeg ikke tid til at køre virksomhed ved siden af mit studie.

Ideen til denne pointshop var at sælge noget som andre pointshops ikke har nemlig magasiner, jeg havde aftalt møde med marketingchef hos benjamin media som synes ideen var meget interessant. (Benjamin står bla. bag M, Vmax og bil magasinet)

Jeg har købt et domæne der hedder freemagazine.dk som holder til sidst i dec. 2010

Derfor ønsker jeg at kommer af med domænet, så sælges til højeste bud over 100 kr. + evt. Omk. I forbindelse med at få rykke domænet.

mvh. Jeppe

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du så tre indlæg vedrørende dette - hvor mange flere vil du lave Tongue Tied

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du så tre indlæg vedrørende dette - hvor mange flere vil du lave Tongue Tied

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:
Nu har du så tre indlæg vedrørende dette - hvor mange flere vil du lave Tongue Tied 

Per Thomsen:
Nu har du så tre indlæg vedrørende dette - hvor mange flere vil du lave Tongue Tied 

Hej Per,

Trådstarter er forholdsvis ny på Amino og har måske derfor ikke før set de fejl, der i perioder dukker op efter posting af et indlæg.
At dømme ud fra tispunktet for de tre indlæg, ser det ud til at der måske er kommet en fejl, hvorefter trådstarter har forsøgt igen.

Til jstenbaek: Velkommen på Amino Skype-Smile

Skulle du i fremtiden ramme sådan en fejl efter posting af et indlæg, er der en stor sandsynlighed for at dit indlæg alligevel er postet - trods fejlmeldingen.
Prøv derfor i første omgang at gå på Amino.dk på en frisk og tjek, om ikke dit indlæg alligevel er dukket op.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Hej Per,

Trådstarter er forholdsvis ny på Amino og har måske derfor ikke før set de fejl, der i perioder dukker op efter posting af et indlæg.
At dømme ud fra tispunktet for de tre indlæg, ser det ud til at der måske er kommet en fejl, hvorefter trådstarter har forsøgt igen.

Havde jeg ikke bemærket Embarrassed

 

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jstenbaek:

 

Jeg havde planer om at opstarte en pointshop virksomhed, men da jeg nu har fået andet job har jeg ikke tid til at køre virksomhed ved siden af mit studie.

Ideen til denne pointshop var at sælge noget som andre pointshops ikke har nemlig magasiner, jeg havde aftalt møde med marketingchef hos benjamin media som synes ideen var meget interessant. (Benjamin står bla. bag M, Vmax og bil magasinet)

Jeg har købt et domæne der hedder freemagazine.dk som holder til sidst i dec. 2010

Derfor ønsker jeg at kommer af med domænet, så sælges til højeste bud over 100 kr. + evt. Omk. I forbindelse med at få rykke domænet.

mvh. Jeppe

 

 

Hej Jeppe.

Lyder spændende, følger der andre ting med end domænet?

Den aftale du har nu, kan den følge med også?

Er der idag oprettet nogen pointside, eller skal dette erhvers selv?

Jeg byder 100 kr.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

ja Amino.dk gav fejlmeldning da jeg forsøgte at uploade min besked, derfor forsøgte jeg igen.

nej det er pt. kun domæne, der er ikke nogle fast aftale med benjamin. men der var aftalt et møde, hvor vi skule have os en lille snak om mulighederne for en samarbejds/forhandler aftale.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

stadig åben for nye bud ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar til at købe.

Har du alle login informationer til dk.hostmaster så du kan overdrage domænet?

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ja kan du ikke sende mig en mail jeppestenbaek@gmail.com så finder vi lige ud af det 

 

Mvh. Jeppe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)