Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg modtager denne fejl, har snakket med host siger det er htaccess der fejler. Har prøvet at lave en ny at smide ind, men uden held. Nogen der har ideer, eller kan og vil søge efter fejlen??
mvh
Har fået hjælp, fundet og rettet fejlen
Hvad var der galt?
Mvh
ComputerAben
Marcus Janby: Hvad var der galt? Mvh
Siden er hosted på One.com, så gætter på det var den klassiske "Options +followsymlinks" i .htaccess der fik den til at fejle ;)
Mvh, Elias Sørensen
Kreativ programmør og grafiker, der laver alt fra avancerede shop/cms/crm til den personlige hjemmeside.
Beklager, at jeg hiver denne tråd frem, da det er nogle måneder siden, at der er skrevet i den sidst.
Men jeg har præcis samme problem. Vi har mange besøg for tiden - og det driller en del med vores system, da vi i lange perioder har svært ved at lægge indhold op, fordi vi konstant møder den fejlside.
Jeg har forsøgt, at redigere i .htaccess-filen, men jeg er langt fra noget wordpress-geni.
Er der nogle, som kan hjælpe?
Iværksætter videoer | Sportsnyheder | Mode blog
Yes.. Åbn .htaccess-filen og prøv at slet Options +followsymlinks i toppen af filen (eller sæt # foran linjen for at udkommentere den).
Tak for det hurtige svar.
De sætninger, du beskriver, står slet ikke i filen i forvejen
serveren er enten opsat forkert eller overbelastet :)
Jeg hedder Mikkel Mikjær Christensen, jeg er ekspert i opsætning og drift af store hosting miljøer, til websites med store mængder trafik eller behov for høj (drifts)sikkerhed i min virksomhed Mikjaer ApS, tilbyder vi blandt andet selv professionel hosting og udvikling, men også rådgivning i forbindelse med store software og/eller hosting projekter. Jeg fungerer som teknologisk underleverandør til mange mindre webbureauer der har behov for adhoc teknisk backing til egne eller kunders projekter.
Aha - så er det nok et andet sted, fejlen ligger. Enten kode- eller servermæssigt.
Smid mig en mail på michael@grovemedia.dk med login oplysninger til ftp serveren. så kan jeg tage et kig på det U/B.