Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-Guide.dk - Din Webshops Nye Link Katalog

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bautik

Flot side. Jeg mangler lidt en katagori der hedder 'Hobby', da jeg sælger perler til smykkefremstilling. Er det noget som du evt. kunne tilføje ?

Mvh Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg tilmeldt vores webside med LED produkter under VVS og El (som jeg godt så hed "VVS og EL-artikler")

Synes siden er meget overskulelig og det var meget nemt at tilføje og godt at du bruger den grønne farve til tilføj link. Blandingen af engelsk og dansk tekst irriterer mig lidt.

Har du selv tænkt dig at skrive de ugentlige miniartikler om fx et bestemt produkt, eller kan man evt. få lov til at sende forslag til dig? (bare lige en ide jeg fik)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ditbrugtmarked:

Hej Bautik.

Så er www.bokseudstyr.dk tilføjet.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Jeg har godkendt Bokseudstyr.dk :) håber du har fået en god start på din nye webshop:D

Sanne Nielsen:

Hej Bautik

Flot side. Jeg mangler lidt en katagori der hedder 'Hobby', da jeg sælger perler til smykkefremstilling. Er det noget som du evt. kunne tilføje ?

Mvh Sanne

Jeg har lavet en Kategori der Hedder Hobby Artikler, er det for snævret? men det kan indeholde mange ting.

Beck:

Så har jeg tilmeldt vores webside med LED produkter under VVS og El (som jeg godt så hed "VVS og EL-artikler")

Synes siden er meget overskulelig og det var meget nemt at tilføje og godt at du bruger den grønne farve til tilføj link. Blandingen af engelsk og dansk tekst irriterer mig lidt.

Har du selv tænkt dig at skrive de ugentlige miniartikler om fx et bestemt produkt, eller kan man evt. få lov til at sende forslag til dig? (bare lige en ide jeg fik)

Jeg har Ændret VVS & El til VVS & El-artikler og håber det passer :)

 

ang Dansk/engelsk,. Det er fordi jeg bruger et plugin som er engelsk, og jeg skal nok lige kigge det igennem for at rette det til dansk:)


Jeg har overvejet at lave en Artikle side hvor jeg kunne smide produkter anmeldelser/beskrivelser op, enten nogen jeg selv skriver eller folk kan indsende. Hvordan lyder det?

 

Tak for alt den gode respons! Hvis nogen mangler er i velkommen til at Tilføje jeres Webshop til Webshop-Guide.dk

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg har overvejet at lave en Artikle side hvor jeg kunne smide produkter anmeldelser/beskrivelser op, enten nogen jeg selv skriver eller folk kan indsende. Hvordan lyder det?

 

Det tror jeg du kunne få meget succes med! Go for it ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Bautik:

Jeg har overvejet at lave en Artikle side hvor jeg kunne smide produkter anmeldelser/beskrivelser op, enten nogen jeg selv skriver eller folk kan indsende. Hvordan lyder det?

 

Det tror jeg du kunne få meget succes med! Go for it ;D

tror jeg også, det ville være godt for alle..

Hvordan skulle Kategorierne være? de samme som Hjemmesiderne, og med under kategorier eller hvad syntes du/i?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Hvordan skulle Kategorierne være? de samme som Hjemmesiderne, og med under kategorier eller hvad syntes du/i?

Ja det kunne du sagtens. Du kunne os vælge en alternativ opbygning, for at skille dig lidt ud fra mængden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du på af alternativ opbygning?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Hvad tænker du på af alternativ opbygning?

I stedet for at lave kategorierne så firkantede, så kunne du lave dem lidt mere åbne, så du tvinger folk ind i færre kategorier = større antal læste artikler.

- Familie & Fritid

- Alt til huset

- Forbrugsgoder (shopping og alt der vedrøre møbler osv)

- Mad & lækkerier

- Drikkevarer

Der mangler sikkert et par kategorier, men det var bare lige hurtigt skitseret!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et ling: "Det siger pressen"

Så kan dine tilmeldte webshops, som der er skrevet artikler om, og som findes på nettet, henvise til de artikler som peger tilbage på dem selv?

 

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)