Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-Guide.dk - Din Webshops Nye Link Katalog

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet et "lille" side projekt, Webshop-Guide.dk, Link Katalog KUN for Webshops.

Det er i opstartsfasen og jeg vil bestræbe mig på:

  • Linkbuilding af Webshop-Guide.dk
  • Oprette små guides som henviser til Forbrugerstyrelsen, Love, Regler, Vigtige infomation når du shopper, tips & Tricks m.m.
  • Ugentlig "Mini" artikler som kan være om et bestemt produkt, webshop eller andet som er relateret til en tilfældig Webshop i kataloget.  Det vil sige at jeg giver dig Deeplink Link building fra min side til din.
  • Få en stor database af webshops, som jeg senere hen gerne vil bruge til et andre projekter.
  • Når siden opnår status og kan være et Effektivt Link Katalog, give brugere mulighed for at udvide med produkter, i et led af en Deeplink link building. kunne være et "Køb/salg" script jeg tilknytter siden.
  • Vil ikke være en "not another one" Link Katalog, så derfor vil jeg yde lidt ekstra for at gøre det mere attraktivt og effektivt.


Somsagt, jeg er ambitiøs med det "lille" projekt og det er 100% GRATIS og du kan Tilføje din Webshop Her


Tilføj Din Webshop til Webshop-Guide.dk her!


Er Der fejl, Mangler, Rettelser modtager jeg gerne Kritik og opråb! Alt er til hjælp :)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bautik

Hvis jeg lige skal komme med lidt kritik ville det første være at menu teksten er alt for lille ellers ser det fint ud :) 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:

Hej Bautik

Hvis jeg lige skal komme med lidt kritik ville det første være at menu teksten er alt for lille ellers ser det fint ud :) 

Tak for det, jeg er faktisk klar over det. jeg havde nogen problemer med Kategorierne blev for lange så det ødelagde templaten. men jeg kan lige hæve dem et par px :) takker!

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vores hjemmeside webshop www.misslux.dk som sælger Selvsiddende  stropløse Unbra Bher, samt kjoler og andet modetøj.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Bautik, 

Når man trykker på en kategori så kommer der en boks frem med tilmeldte webshops, den ville jeg nok lave så den fylder hele siden ud ligesom forsiden gør, bare et forslag 

Det er nok en kæmpe ændring så brug den eller lad vær.
Men hvis jeg var dig ville jeg nok fjerne alle kategorierne fra menuen og flytte de 5 links som du har aller øverst på siden ned i menuen.

På siderne ville jeg så flytte kategorierne op over adsense reklamerne og sløjfe den øverste mørkeblå linje helt

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tmikkelsen:

Så er vores hjemmeside webshop www.misslux.dk som sælger Selvsiddende  stropløse Unbra Bher, samt kjoler og andet modetøj.

Misslux.dk Er tilføjet :) Super Hjemmeside!

 

Gustav1994:

Når man trykker på en kategori så kommer der en boks frem med tilmeldte webshops, den ville jeg nok lave så den fylder hele siden ud ligesom forsiden gør, bare et forslag

Der er jeg ved at ordne en Menu til :) Men hvis ikke så ville det være optimalt:) Tak!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg tilmeldt med billigegolfbolde.dk der sælger golfudstyr Yes

Hvis jeg skal komme med lidt feedback, så ville jeg lave 'Tilføj link' knappen større og grøn - det giver flere tilmeldinger, så man ikke leder efter den.

Synes det lyder som et spændende projekt.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken kategori skal jeg tilføje min side - hjemmesideshoppen.dk? :)

Det må jo siges at være en web shop !

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Swon:

Hvilken kategori skal jeg tilføje min side - hjemmesideshoppen.dk? :)

Det må jo siges at være en web shop !

Kan lave en Diverse? Har du et bedre navn:)?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Så er jeg tilmeldt med billigegolfbolde.dk der sælger golfudstyr Yes

Hvis jeg skal komme med lidt feedback, så ville jeg lave 'Tilføj link' knappen større og grøn - det giver flere tilmeldinger, så man ikke leder efter den.

Synes det lyder som et spændende projekt.


Har lavet en i min Venstre Menu i toppen som har lidt grøn  ;)

 

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)