Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO : Intern 301

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som i kan se på siden her : Aktiv 3 , så er det i topmenuen, nogle hovedsider der hedder : Arbejdsområder, Spar penge, om Aktiv 3 og Kontakt os.

Disse punkter er sider i sig selv, som så via pagemash har fået nogle undermenuer.

Jeg har så lavet en intern redirect på de tomme hovedsider som her nævnt, så de redirecter til forsiden, hvis du klikker på selve menupunktet.

Har jeg så fjernet tab af linkværdi fra at ryge til disse sider, eller skal jeg indskrive et nofollow tag på hver af siderne ?

Tak for eventuel hjælp

mvh

Jimi

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi,

Hvis man kan stole på Googles udmelding om behandling af nofollow, så vil du ikke hente nogen gevinst ved at bruge det på dine interne links. Du vil blot tabe linkværdi, da hvert link fortsat får sin andel af linkværdien, nofollow eller ej. (At der så pt foregår en debat hos f.eks. SEOMoz om, hvorvidt det passer, er en anden og meget længere snak).

Har du overvejet at have noget indhold på de hovedsider i stedet? Jeg vil tro, at det kan undre nogle besøgende, at de bliver på forsiden, når de trykker på de links. Det virker i hvert fald ikke naturligt på mig.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tak. Ja jeg har overvejet det. Men jeg synes også det virker dumt at folk så klikker på de links, og kommer hen til noget "fyld" tekst. De skal bare hurtigst muligt hen til selve produktet , og så købe.

Men jeg kan da sagtens fylde lidt SEO venligt materiale ind, men rent konverteringsmæssigt, er det ikke en god ide. Er min mening

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var faktisk ikke af SEO-hensyn, jeg tænkte på indhold på hovedsiderne. Men mere, at jeg selv naturligt ville klikke på netop de links og først efterfølgende se på undersiderne i drop-down menuen.

Jeg er enig i, at de skal hurtigst muligt hen til produktet. Men redirect så i det mindste "Spar Penge" og "Kontakt" hovedsiderne til deres eneste underside. Jeg tror nok også, at jeg ville sende "Om Aktiv3" direkte ned til historie og medarbejderpolitik. Så er det bare den med arbejdsområderne, der er tilbage - og de dækkes egentlig meget godt på forsiden, så det er der ikke de store problemer i.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er det også meget brugt at selve menupunktet linker til det øverste link i dropdownmenuen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig.

Arbejdsområder ville du så fjerne helt fra menuen ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps.

Og når jeg så har gjort det, er det vel en meget god idè alligevel at lave noget seo fyld på de sider, selvom folk aldrig kommer til at læse dem ? Lidt tekst og lidt intern linking

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Arbejdsområder ville du så fjerne helt fra menuen ?

Hm, nej. Jeg synes, at et punkt med arbejdsområder er rigtig rart at have på en side som din. Der kan jeg se to alternativer. 1) Lade det være, som det er nu og viderstille til forsiden, hvor tre af dine fire arbejdsområder allerede er nævnt. 2) Fylde lidt arbejdsområdeindhold i siden, så den ikke redirecter til forsiden som den eneste. I så fald bare en smule tekst og noget tydelig call-to-action.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Ps.

Og når jeg så har gjort det, er det vel en meget god idè alligevel at lave noget seo fyld på de sider, selvom folk aldrig kommer til at læse dem ? Lidt tekst og lidt intern linking

Jeg ville også vælge den løsning! Brugerne kommer jo ikke hurtigere til "produktet" af den grund. Hvis de alligevel trykker på menupunktet (der så leder til forsiden igen) er der jo stadig 2 klik til et salg.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon

Tak skal i have drenge :-)

Hav en hyggelig dag

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)