Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske bogføringsprogram

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Hvor er det kæden falder af?, jeg omtaler på ingen måde e-conomic som det bedste, ej heller sælger deres produkt i mit indlæg. Jeg arbejder ikke hos e-conomic, så forstår faktisk ikke hentydningen!

Jeg stiller spørgsmåltegn ved om skiftet vil give et resultat eller det blot er en "prut at pille i" fordi man skal få sin tid til at gå med noget... Jeg foreslår bare at tiden bruges på andet en at finde besparelser som er så små at de aldrig tjener sig hjem.

Men hvis du bliver gladere for Billy, og samtidigt kan spare 60 kr om måneden som giver dig ro i maven, så skal du bare se uden om mit indlæg :)

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Johnny: Sorry, jeg misforstod givetvis hvad e-cconomic dashboard var. 

Jeg skal ikke skifte regnskabssystem. Jeg skal HAVE et regnskabssystem, da jeg selv er nyopstartet, og der tillader jeg mig i sagens natur at se på, hvad der er bedst til prisen. 

60 kroner + 49 for et modul, der helt ubetinget burde være standard i et hvert bogføringssystem anno 2012, er trods alt lidt over 1.300 kroner om året før moms

Det er ikke alverden, nej, men trods alt nok til, at jeg til hver en tid lige vil undersøge markedet inden jeg hiver det første og bedste ned fra hylden. Især hvis jeg rent principielt synes, at det er for dyrt og at de tager penge for noget, som burde være inkluderet. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg kan sagtens forstå, hvorfor du synes, det giver mening med muligheden for at uploade bilag. Hvis jeg havde en virksomhed, ville jeg med al sandsynlighed også bruge sådan en funktion. Men det er langt fra størstedelen af vores kunder, som efterspørger den funktion. Hvis de alle brugte den, ville den sikkert være en del af grundmodulet Smile

Jakob Horn:
Hovedfordelen ved at lægge sit regnskabsprogram i skyen må alt andet lige være, at man gør sig fuldstændig uafhængig af platforme og kan tilgå al sit regnskabsmateriale fra hvor som helst med en internetforbindelse...

Helt enig!

Hvis du er sikker på, at du kan få lige de funktioner, du skal bruge for 89 kr. om måneden, så er det super. Det er en god pris, og uden tvivl et glimrende program. Jeg vil ikke prøve at overtale dig til at vælge e-conomic ved at nævne alle mulige forskellige funktioner - for hvis ikke du har brug for dem, så er det vel lige meget Smile

Det lyder jo som om, du har besluttet dig, og det bliver jeg ikke tøsefornærmet over Wink

God weekend.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Idet PPC har indgået principaftale med Economic......(omkring 300 kunder), er der for PPC ingen tvivl

om, at Economic er det bedste og mest fremtidssikrede program på markedet.

Economic opfylder præcis de krav, som PPC har opstillet til et ERP-program.

 

MvH

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et nyt system på trapperne til at blive lanceret d. 15 april, så det var måske også værd at have med i overvejelserne.. Der bliver en 2 måneder gratis prøveperiode, så man får rigeligt med tid til at finde ud af om det er noget for ens virksomhed og om det dækker alle krav og behov

- Papirløst regnskab (upload af bilag fra smart phones etc)

- API integration til webshops etc. (fuld kontrol)

- Flere uafhængige regnskaber under samme login

- Importering fra netbanken

- 256 bit kryptering og dagligt backup

- Statistik med visuelle grafer og diagrammer

- Lagerstyring

Alt samlet til EN fast pris!

129kr /måned

www.dynaccount.com

Vi er desuden at finde på Iværksættermessen i Køge med en udstillerstand. Så kom forbi og få en sludder :)

God weekend

Clark

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde så misforstået at du skulle have et regnskabsprogram :) når du skal skal have et fra starten af, så er det bare pick a choose, :) det var selve skiftet som jeg vurdere er for dyrt og tidskrævende for så små penge som gevinsten var.

Ha en forrygende fredag :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige være opmærksom på, at hvis du skal have Valutahåndtering hos Billys Billing, skal du op i Premium versionen til 189 kr. om måneden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er selvfølgelig også valuta i www.dynaccount.com og alt samlet til en pris (129kr /mnd) :)

Det glemte jeg helt at få med

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det komme vel an på hvilken virksomhed du har og hvilke behov din virksomhed har.

Om du vil smide over 2000 kr. pr. år på noget du ikke kommer til at eje er op til den enkelte.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Economic opfylder præcis de krav, som PPC har opstillet til et ERP-program.

Hej Peter,

Har altid haft stor respekt for dine indlæg.

Men at jeres virksomhed kalder e-conomic for et ERP system er efter min bedste overbevisning helt forkert.

E-conomic er et online bogføringsprogram, især egnet til revisorer - og ikke en dyt mere.

--------------------

Jeg er også enig med Johnny i at når man prøver at spare 100,- pr. måned på et skifte fra e-conomic til noget billigere - så skal man overveje sin strategi, for det sparer man slet ikke i sidste ende.

Brug nu tiden fornuftigt :)

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)