Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske bogføringsprogram

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på www.start-base.dk måske er der et gratis bogføringsprogram du kan bruge der.

Henrik 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Du kan jo smide e-moms.dk ind i betragtningen også :)

Det gode ved online regnskabsprogrammer er at du kan benytte dem på mac via firefox.

God weekend herfra!

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Vi anvender Summa og jeg kører det på min mac ved hjælp af parallels.

Mvh.

Mathias 

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er gået over to år siden sidste svar, og da tingene som bekendt går stærkt når vi snakker softwareudvikling, ville jeg snuppe tråden her og høre, om e-conomics stadig er det førende inden for online-bogføring, eller om der er andet der er bedre i dag. 

Det behøver ikke være gratis, men det skal selvfølgelig være godt og så er det et ufravigeligt krav, at det er onlinebaseret, da jeg arbejder på flere forskellige platforme og ikke gider være afhængig af at skulle lave regnskaber på en bestemt. 

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Retter lige mit indlæg :)

De er nok førende på brugebasen. Men derfor behøver de jo ikke være det "bedste".

Kommer an på den enkelte virksomheds behov.

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ikke på nogen måde efter størrelsen. 

Troede faktisk at jeg kunne klare mig med et Excel-ark i google docs, indtil jeg var til start-up-kursus hos skat. Min virksomhed er stadig på hvad der må betegnes som hobby-planet, så jeg synes faktisk selv næsten det er lidt overkill at skulle have et bogføringsprogram.

Hvad har du, der er bedre?

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har angrebet regnskabsbyrden fra en anden vinkel, og mener at vi har gjort det mere brugervenligt end andre regnskabsprogrammer. Men det er klart at man er nødt til at lave nogle kompromisser. Brugervenlighed og funktionalitet behøver ikke være modsætninger, det gælder om at finde den gyldne mellemvej. Og det mener vi at vi har fundet.

Men vi udvikler os hele tiden, og må hele tiden vurdere og balancere ny funktionalitet med brugervenlighed. En udfordring alle regnskabsprogrammer har.

Et mindre firma kan sagtens benytte mange af de "mindre" regnskabsprogrammer der er derude, uden at behøver at købe sig til de lidt større og dyrere løsninger.

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er givetvis mig, der er lidt tung i opfattelsen, men du skriver "vi" som om du repræsenterer en regnskabsløsning, men jeg kan ikke læse ud af dine indlæg hvilken...

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, så er jeg med. Det ser umiddelbart lovende ud, og ligner det, jeg skal bruge. 

Jeg havde i første omgang indtryk af, at det kun var til moms, på grund af navnet...

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)