Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 5 ud af 13 (130 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jeg vil vove den påstand, at når intet af indholdet er kommet frem i hel stand, så har indpakningen ikke været forsvalig nok.

Hvordan behandlede GLS dig i forbindelse med skadessagen?

Det var noget af en påstand at komme med mod en af DKs største modefirmaer... Men kan så oplyse at indpakning mm. var som det skulle være.

Vi var modtager, så det var ik os der skulle igennem problemerne med dem. Men det endte med en minimal erstatning, som slet ik var på linie med tabet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Erstatningen er som den skal være GLS er omfattet af transport erstatnings reglerne. Hvis du vil have erstattet fulde beløb skal du selv tegne en forsikring eller tegne en hos det firma du sender med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Espersen:

Erstatningen er som den skal være GLS er omfattet af transport erstatnings reglerne. Hvis du vil have erstattet fulde beløb skal du selv tegne en forsikring eller tegne en hos det firma du sender med.

Nu var det ik erstatningen der var problemet, men derimod måden hvorpå pakkerne så ud. Ham GLS manden var totalt pinlig over, at skulle levere dem, og de havde allerede fra GLS taget højde for, at vi ville klage...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Som de fleste faste brugere herinde nok ved, så har der tit været udkæmpet nogle halv drablige debatter, når emnet har været GLS og deres service.

Mange har påstået, at GLS havde visse mangler, mens få mente GLS var det perfekte modsvar til PostDanmark.

Da de fleste herinde er erhvervsdrivende, og dermed ser GLS fra afsendes vinkel, så læs evt følgende link, og se hvordan modtagerne har det.
Det er stærk læsning, især hvis man mener GLS har en god service!

http://dindebat.dk/mode-stil-og-shopping/682379-grr-er-gls-normalt-utjekkede.html

Vi er begyndt at bruge gls her i det nye år, og er ved at få lavet det på hjemmesiden, sådan at private kan vælge at betale 30 kr ekstra for at få sendt med posten i stedet for.. Jeg tænker, at de fleste nok vil vælge den billigste løsning, fx at få leveret med gls på deres arbejdsplads, men nu får vi se.
Erhvervskunder, hvor der er nogen hjemme på adressen eller et sted pakken kan sættes, får automatisk sendt med gls eller fragtmand.

Jeg har ikke personligt haft nogen problemer med pakker fra gls, vi har haft et par gange, hvor en pakke er gået i stykker, men det er også sket med posten.

Personligt har jeg det sådan, at jeg er fuldstændigt bedøvende ligeglad med, hvem der kommer med pakken - det skal bare være den billigste.
Fx fik vi her til morgen nogle varer, som var pålagt 195 kr i fragt og sendt med danske fragtmænd på en halv palle, men kunne ave været sendt med gls som pakke for 35 kr.. det er da træls at betale så meget ekstra!
Men jeg har det sådan, at sender nogen noget til mig som er gået i stykker eller blevet væk under transporten, er det ikke mit problem, men afsenders..
Så som modtager er jeg ligeglad.

Som afsender har jeg kun brugt gls i 2 dage nu, så det er for tidligt at sige om det giver problemer - men gør det dét, må vi naturligvis finde en anden.

Og til gls-forsvar kan jeg sige, at vi har da også haft "sjove" episoder med posten.. fx har vi en kunde, som har lagt på den samme adresse i årevis og vi får altid (!!) hendes pakker retur med teksten "findes ikke på adressen" - også breve.. en gang havde de lagt en seddel i postkassen hos hende, at det kunne hentes på posthuset, og så havde posthuset smidt pakken væk.

Vi har også oplevet for nyligt, at vi sendte bæreposer til en kunde, som ikke var hjemme og pakken blev sendt til lokalt posthus, en købmand, til afhentning.. Da hun kom derned var pakken væk. Det vidste sig senere at købmanden havde åbnet pakken og troet, at det var poser til ham selv, så han havde lagt dem på plads på hylden i butikken!!! Vi fik en telefonisk undskyldning fra postmesteren personligt, som  var meget flov og poserne blev returneret i en anden kasse, hvor der manglede et par stykker.

Tror altså det kommer meget an på lige netop den person som kører lige netop der hor du bor - uanset om det er posten eller gls.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakodan.dk:

Vi er som sådan enige i mange af de ting du skriver, og tråden her var hverken et angreb på GLS, på Lanther eller andre. Men nu har der været så mange diskusioner på Amino angående GLS og service. Vi diskuterer det altid fra afsenders synsvinkel, og nu kan vi så se modtagers holdning, fordomme mm.

Og så vil jeg lige sige, at den største forskel på jeres forretning og mange andre webshops er B2B vs B2C. Du kan med logik fortælle en kunde, hvorfor GLS, Posten mm har dummet sig, og kunden ved det, og vil i de fleste tilfælde acceptere det.
En privat køber ser sig både sur på GLS samt webshoppen, og derfor kan en reel, ærlig, hurtig og pålidelig webshop miste mange kunder ved valg af den forkerte leverandør. For i slutbrugerens øje er det både GLS og webshoppen, som ik magter at lave en simpel levering af det bestilte til den aftalte tid...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Synes måske det er unødigt med endnu en tråd vedr. GLS. Men må da indrømme Lanther tilfører det en underholdningsværdi hver eneste gang. Og undrer mig over, at han, trods utallige opfordringer endnu aldrig har erkendt "kulør" og beskrevet hans interesse i GLS og ikke mindst skrevet lidt om ham selv på hans profil.

Underholdning kan man tage som man vil.. Big Smile

Men at skulle stå til regnskab om ens person er min egen personlige holdning, da det ikke drejer sig om min person.

Hvilke holdninger jeg har i relation til GLS, Post Danmark og alle de andre aktører er også min egen sag, akkurat som, at  nogen kan lide GLS og andre kan hade GLS ligeledes om Post Danmark.

Jeg spørger da ikke andre om deres bagrund for at lægge indlæg ind og jeg spørger da ikke om hvem du er og hvad din relation er netop til at svare på tråden.

Alle har fri adgang og så kan trådstarteren og i andre forholde jer til det!

mvh

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Espresso:
At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

Eller at den emballage som GLS skulle levere til at sende julegaverne 2009 i, er ankommet i dag!!  Indifferent

 

Du kunne vel også have bestilt dem i god tid før jul..

intet nyt idet, at der er leveringsproblemer op til højtider.

mvh

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

GLS i Tyskland er fint, men så snart det er DK, så går det helt skævt!

 

Hvordan kan du vide det ??

Findes der også tal herpå ??

mvh

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
Jeg har dog et meget stort undrende punkt. GLS har pakkeshops man kan få leveret til. Men altså, som jeg forstår det skal man vælge levering dertil med det samme? Altså hvorfor kører de ikke systemet som hos Postdanmark, man forsøger at aflevere på adressen, og er der ingen hjemme, så ligger man en seddel med nærmeste pakkeshop hvor den kan afhentes! Så sparer de da for en masse bøvl! Men det er måske bare mig. Kan da ikke se andet end det må være billigere, at køre forbi den lokale pakkeshop, ind at tage med tilbage, og ringe og ud osv osv osv osv. Nogle der kan forklare mig den politik?

GLS Pakke Shops kan man afhente pakker og man kan sende pakker fra.

Prisen er meget billig, netop fordi man ikke skal rundt på mange adresser.

Dem der skal afhente en pakke får som regel en sms om når der er klar til afhentning.

mvh

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:
Du kunne vel også have bestilt dem i god tid før jul..

November måned......Wink

Side 5 ud af 13 (130 indlæg)