Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 3 ud af 13 (130 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu vil jeg så gerne stille mig i GLS forsvar og bemærk allerede fra start jeg arbejder der ikke tvært i mod arbejder på den anden side af gaden nede i kolding hvor de holder til og vi er orange så kan i selv gætte hvor.

Men de gange jeg har modtaget med GLS har der ingen problemer været, og jeg forstår GLS 200 % hvis de har problemer med leveringer lige nu. Og det er så der de private ikke fatter et HAK af hvad vejret faktisk gør ved transport branchen for kommentaren jamen jeg har da set DHL køre her oppe den er så dum og komme med. Ja flot! For måske har de et depot tættere på end kolding? For vores vedkommende gælder der at vi køre feedere ud til områder hvor efter vi så distribuere pakkerne. og hvis feederen ikke kan komme frem jamen så gæt? så kan din pakke hellere ikke.

Og ja det er da pisse irriterende og sidde og vente på en pakke man regnede med kom, men nu kan jeg tale på vores vejne vi har ca. 2000-3000 sendinger på en alm dag i Danmark. Forestil jer og sidde og ringe ud til alle og kigge alle numre igennem kommer den nu ud i dag? come on det har ingen råd eller mandskab til.

I øvrigt hvis du har en seddel i din postkasse ja så har manden altså været der og jeg nægter og tro på han smider den i uden og se om han kan komme af med pakken, for chaufføren ved godt at han skal tilbage dagen efter og gæt engang hvor mange af os herinde gider køre det samme sted hen 50 gange forgæves? Ingen nej vel? så er der en seddel så har han forsøgt og aflevere!

Jeg vil sige til alle der har haft negative oplevelser med kurer firmaer i december og nu (siden d. 15. december) kig ud af jeres vinduer og se nyhederne og så tænk lidt logisk. Firmaerne gør hvad de kan for at få pakkerne ud.

Hvad min GLS oplevelse lige er så skulle jeg modtage en laptop med dem engang, de kom forgæves den første dag ringede så til dem og sjovt nok han var her dagen efter kl. 9 som han havde sagt.

Med det firma jeg er med ejer af modtager vi pakker med gls fra en af vores distributører og det fungerer også perfekt. Så store stjener herfra selvom det er en konkurrent i min daglig dag.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS har i den grad været med til at hæve hele standarden på transport markedet af pakker. Vi er stadig nogle stykker tilbage, der kan huske dengang, hvor PD havde monopol på pakkepost Devil

Da GLS kom på markedet, blev ikke bare priserne lavere, men også kvaliteten blev hævet markant. Et forhold som vi alle sætter pris på i dag.

Men uanset hvilken pakketransportør der benyttes, er der uheldige episoder med leveringer. Det har der altid været, og det vil der altid være. Det kan simpelthen ikke undgås med alle de leverancer, der skal flyttes hver eneste dag!.

Historierne minder om hinanden, og det er der vel egentlig heller ikke noget underligt i - konceptet er jo stort set ens.

Her er en historie om PD

http://det-var-da-satans.blogspot.com/2004/12/den-hemmelige-pakkepost.html

At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

Eller at den emballage som GLS skulle levere til at sende julegaverne 2009 i, er ankommet i dag!!  Indifferent

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

Dog ik... Sidste vi havde GLS Danmark inde over en forsendelse, der kostede det rigtig mange par solbriller (alle smadret eller med defekter), en engroskunde samt en regning for misvedligeholdelse af kontrakten.

GLS i Tyskland er fint, men så snart det er DK, så går det helt skævt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Espresso:
At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

Eller at den emballage som GLS skulle levere til at sende julegaverne 2009 i, er ankommet i dag!!  Indifferent

så er du skuda tidligt ude til Julen '10!!!!! ......... doh..

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det tænkes du ikke havde pakket det forsvarligt ind? Eller ikke tegnet en ekstra forsikring som alle transport firmaer anbefaler for forsendelser over 5000 kroner?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, folk bider vildt mærke i dem der kritiserer, men i de tråde i henviser til er der også rosende ord fra personer.

Jeg har ingen kontakter i GLS, men overvejer at søge dertil som chauffør, vil dog nok også søge hos en række af konkurrenterne. Men jeg må indrømme at jeg nogle gange tænker vil jeg sættes i forbindelse med det firma, men så igen tænker jeg også, hvorfor ikke. Jeg VED hvad JEG vil stå for og VED hvad jeg vil levere af service og god indsats, og det er vel det vigtigste, måske man kunne være med til at forbedre deres omdømme. (hvis man vel og mærke har tid osv til det jo)

Jeg har dog et meget stort undrende punkt. GLS har pakkeshops man kan få leveret til. Men altså, som jeg forstår det skal man vælge levering dertil med det samme? Altså hvorfor kører de ikke systemet som hos Postdanmark, man forsøger at aflevere på adressen, og er der ingen hjemme, så ligger man en seddel med nærmeste pakkeshop hvor den kan afhentes! Så sparer de da for en masse bøvl! Men det er måske bare mig. Kan da ikke se andet end det må være billigere, at køre forbi den lokale pakkeshop, ind at tage med tilbage, og ringe og ud osv osv osv osv. Nogle der kan forklare mig den politik?

Lanther, har du nogle kontakter hos GLS, så send gerne en PB, hvis du har en direkte kontakt til et muligt job. Andre hvis i kender nogen der mangler en varevognschauffør er i da også velkomne. Bor en lille time syd for København.

MVH
Hans Pedersen

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Espersen:

Kunne det tænkes du ikke havde pakket det forsvarligt ind? Eller ikke tegnet en ekstra forsikring som alle transport firmaer anbefaler for forsendelser over 5000 kroner?

Mig du skriver til? Hvis det er, så kan jeg oplyse vi stod, som modtager... Og pakkerne var pakket forsvarligt ind, men lignede noget, der havde været i hænderne på en børnehave...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

så er du skuda tidligt ude til Julen '10!!!!! ......... doh..

Skrev nøjagtig det samme i en PB til ham ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Ja, folk bider vildt mærke i dem der kritiserer, men i de tråde i henviser til er der også rosende ord fra personer.

Der vil jo altid være eksempler på det går fint. Men når så mange foretrækker PD, så må det være fordi, der er et reelt problem!

HansPedersen:

Jeg har dog et meget stort undrende punkt. GLS har pakkeshops man kan få leveret til. Men altså, som jeg forstår det skal man vælge levering dertil med det samme? Altså hvorfor kører de ikke systemet som hos Postdanmark, man forsøger at aflevere på adressen, og er der ingen hjemme, så ligger man en seddel med nærmeste pakkeshop hvor den kan afhentes! Så sparer de da for en masse bøvl! Men det er måske bare mig. Kan da ikke se andet end det må være billigere, at køre forbi den lokale pakkeshop, ind at tage med tilbage, og ringe og ud osv osv osv osv. Nogle der kan forklare mig den politik?

Sådan fungere det i Tyskland, troede faktisk det var sådan i DK os!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 13 (130 indlæg)