Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 1 ud af 13 (130 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de fleste faste brugere herinde nok ved, så har der tit været udkæmpet nogle halv drablige debatter, når emnet har været GLS og deres service.

Mange har påstået, at GLS havde visse mangler, mens få mente GLS var det perfekte modsvar til PostDanmark.

Da de fleste herinde er erhvervsdrivende, og dermed ser GLS fra afsendes vinkel, så læs evt følgende link, og se hvordan modtagerne har det.
Det er stærk læsning, især hvis man mener GLS har en god service!

http://dindebat.dk/mode-stil-og-shopping/682379-grr-er-gls-normalt-utjekkede.html

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel grund nok til og IKKE vælge gls, i fremtiden :)

 

....... Vi 2 ved vel også hvem, der snart kommer med sine dejlige ord om GLS ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Fashion-Seller:

 

Jeg vil nu mene at hvis vi skal have procenten af sværdhedsgraden op, så vil jeg nu læse dette link:

http://dindebat.dk/mode-stil-og-shopping/640285-namenoh-hvordan-har-i-det-sa-med-gls.html

 

 

Det er heller ikke i den rigtige ånd.... men der en god ting, prisen, der kan kunderne rigtig spare penge, jeg synes bare jeg hellere vil betale lidt ekstra og så få mine varer.. for det meste til tiden...

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc rengøringsartikler:

....... Vi 2 ved vel også hvem, der snart kommer med sine dejlige ord om GLS ;-)

 

Vi skal være søde i det nye år - og måske skulle i tage ferie på en ø mellem jylland og sjællandStick out tongue

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kc rengøringsartikler:

....... Vi 2 ved vel også hvem, der snart kommer med sine dejlige ord om GLS ;-)

Ja ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Jeg vil nu mene at hvis vi skal have procenten af sværdhedsgraden op, så vil jeg nu læse dette link:

Se dette link

 

Det er heller ikke i den rigtige ånd.... men der en god ting, prisen, der kan kunderne rigtig spare penge, jeg synes bare jeg hellere vil betale lidt ekstra og så få mine varer.. for det meste til tiden...

Nu var det bare for at tage en frisk tråd. Så godt den anden, men på 9 mdr kan et firma jo nå at rette sig meget.

Men når tråden er fra 30. December 2009 og frem, så er den jo frisk.

Og i sidste ende er det jo kunden der bestemmer. Det er dog skræmmende at se, hvor mange der reelt siger, at de ALDRIG vil handle i en webshop, som levere med GLS... Var rystet over antallet af gange det stod, og det må jo alligevel betyder, at mange hellere betaler PDs pris end tager discount udgaven!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SCANDIEURO:
Vi skal være søde i det nye år - og måske skulle i tage ferie på en ø mellem jylland og sjællan

Ja! Fyn er fin!Paradise

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det var en ø med et marked jeg tænkte på....Angry  i altså i er så frække... (og så med stemme fra Ulf Pilgaard eller Dirch Passer)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

 i altså i er så frække... (og så med stemme fra Ulf Pilgaard eller Dirch Passer)

Naughty Boys ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 13 (130 indlæg)