Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen LinkedIn bruger herinde.......

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

vivi bendixen:

Tilføjer gerne dig til mine connections
http://dk.linkedin.com/pub/vivi-bendixen/10/98b/542

... tror lidt det ville ødelægge pointen med LinkedIn. Jeg er ikke en del af dit netværk - hvis nogen en dag bedte dig om at introducere dem for mig ville du ikke have en hverken bedre eller dårliger indgangsvinkel ind de selv har. Du kan heller ikke stå inde for mig, fortælle noget om mig eller på anden måde gøre nogle af de ting som folk i netværk har.

Prøv at kigge lidt nærmere på værktøjet og find ud af hvordan det skal bruges.

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spurgte osse bare om der var nogen LinkedIn bruger herinde..........det er vel tilladt !!
Ønsker man ikke at udvide sine forretningsforbindelser er det jo ens eget valg :-)

Ved at tilføje nogle forretningsforbindelser som man ikke kender iforvejen - vil man efterhånden finde
virksomheder som man måske havde lyst til at samarbejde med på sigt.

Jeg syntes efterhånden at Facebook er mere og mere reklame, ikke noget sted man finder de rigtige forretnings forbindelser.
Derfor er jeg gået mere over til LinkedIn " er dog ret ny derinde" og ville derfor gerne hører om der var amino bruger derinde. 

 

Ha en god dag
Mvh
Vivi Bendixen

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

vivi bendixen:

Tilføjer gerne dig til mine connections
http://dk.linkedin.com/pub/vivi-bendixen/10/98b/542

... tror lidt det ville ødelægge pointen med LinkedIn. Jeg er ikke en del af dit netværk - hvis nogen en dag bedte dig om at introducere dem for mig ville du ikke have en hverken bedre eller dårliger indgangsvinkel ind de selv har. Du kan heller ikke stå inde for mig, fortælle noget om mig eller på anden måde gøre nogle af de ting som folk i netværk har.

Prøv at kigge lidt nærmere på værktøjet og find ud af hvordan det skal bruges.

Hej Tommy

Jeg må kon indrømme, jeg blev lidt overrasket over din "løftede pegefinger", som jeg absolut ikke bryder mig om.

Jeg er af den opfattelse, at hvordan og hvorledes vi anvender de forskellige fora, og hvordan vi eller kommer i kontakt med hinanden, må alt andet lige være vores eget valg. Hvis der var restriktioner af den slags, som du forsøger at fremhæve, så er jeg i hvertfald ikke sikker på, at jeg havde tilmeldt mig eks. LinkedIn.

Til Vivi vil jeg blot sige, at jeg er enig dine betragtninger, og meningen med det hele er jo netop at skaffe sig nye forbindelser, skulle det så vise sig senere hen, at det ikke var nogen succes, jamen så har man da i den mindste prøvet.

Får du flere henvendelser må du altid gerne referere til mig også.

Med venlig hilsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

vivi bendixen:

Tilføjer gerne dig til mine connections
http://dk.linkedin.com/pub/vivi-bendixen/10/98b/542

... tror lidt det ville ødelægge pointen med LinkedIn. Jeg er ikke en del af dit netværk - hvis nogen en dag bedte dig om at introducere dem for mig ville du ikke have en hverken bedre eller dårliger indgangsvinkel ind de selv har. Du kan heller ikke stå inde for mig, fortælle noget om mig eller på anden måde gøre nogle af de ting som folk i netværk har.

Prøv at kigge lidt nærmere på værktøjet og find ud af hvordan det skal bruges.



Jeg er helt på linie med dig Tommy. Jeg har pånær et par "strategiske" kontakter, kun folk jeg har mødt personligt og ved hvem er.
Ellers går ideen med LinkedIn fløjten:

Dbh Martin 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Tommy:

vivi bendixen:

Tilføjer gerne dig til mine connections
http://dk.linkedin.com/pub/vivi-bendixen/10/98b/542

... tror lidt det ville ødelægge pointen med LinkedIn. Jeg er ikke en del af dit netværk - hvis nogen en dag bedte dig om at introducere dem for mig ville du ikke have en hverken bedre eller dårliger indgangsvinkel ind de selv har. Du kan heller ikke stå inde for mig, fortælle noget om mig eller på anden måde gøre nogle af de ting som folk i netværk har.

Prøv at kigge lidt nærmere på værktøjet og find ud af hvordan det skal bruges.



Jeg er helt på linie med dig Tommy. Jeg har pånær et par "strategiske" kontakter, kun folk jeg har mødt personligt og ved hvem er.
Ellers går ideen med LinkedIn fløjten:

Dbh Martin 

 

Enig. Ellers ender det jo netop som med Facebook, som trådstarter som selv beskriver...

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opfatter Linkedin som et seriøst værktøj på linie med visitkort. I stedet for et visitkort, som er forældet, så har jeg i stedet et elektronisk.

Jeg bruger så Linkedin til at holde kontakt med forretningsforbindelser, gamle kollegaer og lignende.

Jeg accepterer ikke hvem som helst som kontakt, det skal være nogen jeg har haft en relation til IRL og vil aldrig tilføje ukendte til mit netværk, da jeg mener det vil udvande ideen med Linkedin.

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dem som jeg har i LinkedIn idag er også nogen som jeg kender iforvejen,
Men troede blot at folk måske lærte / fandt andre samarbejdspartner derinde også, derfor spurgte jeg.

Men det kan jeg så forstå at sådan forgår det ikke
- Jeg syntes ikke at det på nogen måde vil ende som facebook pgaf. du ikke kan ligge billeder eller andet ind.
Men man kan følge personer som virker interesante, uden at man skal kalde sig for venner som på facebook.

Derfor kunne man med tiden finde ud af om nettop de firmaer man havde som connections i LinkedIn kunne være interesant at samarbejde med,
Jeg ved godt at i selvfølgelig mener at Amino er stedet man finder samarbejdspartner, men der er så mange bruger,
og virker derfor lidt uoverskueligt hvem der kunne være interesant at få ind i sit netværk...men derfor er det et SUPER sted for iværksættere.

Hyg jer derude uanset og i vil ind i mit netværk eller ej :-)
Mvh
Vivi Bendixen

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også medlem af Linkedin og  er også ny derinde.

Jeg har ikke noget med kunst at gøre, Jeg har nogle blogs.

Jeg tror også, at det er mest relevant at have/få kontakter med nogle folk, der arbejder med det samme som en selv derinde.

Smile

 

 

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)