Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa vs VisaDankort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Til en international shop, der skal være på engelsk og dansk og sælge et digitalt produkt i DK og USA, har jeg allerede fundet en ehandelsløsning som dækker de ting jeg skal bruge. 

Deri er der nem integration af betalingssystem, som modtager Visa. Problemet er at systemet er amerikansk, og der derfor ikke er nogen direkte opkobling til Dankort.

Desuden vil jeg gerne slippe for alt hyret med PBS.

Findes der nogen statistik over hvor mange der har VisaDankort ift. Visa? 

Det er selvfølgelig vigtigt at kunne tage i mod danske kunder, er det fuldstændig at skyde sig selv i foden kun at tage imod visa?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er mere eller mindre alle kort ik Visa-Dankort nu til dags? Der findes i hvertfald ik ret mange rene Dankort tilbage...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ca. 400.000 Dankort, som ikke er visa, iflg. følgende sider: 

http://visa.dk/visa-dankort/

 http://www.pbs.dk/da/produkter/dankort/fakta-og-fordele/Pages/default.aspx

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay super - Mange tak for informationen.

Så vi har 3,1 million Visa/Dankort og 400.000 rene Dankort - Og der kommer stadig flere Visa/Dankort. 
Så betyder det at en forholdsvis stor procentdel der ikke vil kunne betale, men jeg tror jeg vil starte med en ren Visa-løsning, og så evt. teste på det senere hen.

Tak for hjælpen. 

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt :-)

Skriv gerne når du har nogle erfaringer, det ville være guld at kunne slippe af med PBS :-)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg gøre - Der går nok et års tid:-)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har kørt med kortbetaling på www.ebrev.info i +2 år, og vores statistikker siger, at 10% af alle betalinger er foretaget med et rent Dankort uden VISA - vi handler dog udelukkende B2B

Vores nuværende betalingsudbyder på www.ubivox.dk, Pensio, melder, at 5% af deres transaktioner er rene Dankort. Deraf kan man antage, at flere firmaer end private har rene Dankort.

Du bør uanset hvad overveje, om du kan undvære 5% - 10% af din omsætning. Kan du det, så glem PBS. :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er Dankort i sig selv jo ganske propræitert, og på det internationale marked er der millioner af brugere af Paypal, som det fremgår så er det minimalt med handler der foregår med rene dankort og oftest vil folk der ikke har VisaDankort have et andet kort som er tilknyttet MasterCard og derved også kan anvendes i en Paypal løsning.

Så drop bare PBS og deres tag-selv-bord.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk på at gebyret for en VISA/Dankort transaktion er væsentlig lavere end en VISA transaktion, fordi det er Dankortet der benyttes ved VISA/Dankort. Hvis du kun har en aftale på internationale kort vil det være VISA der benyttes ved brug af VISA/Dankort, hvilket er væsentlig dyrere for dig (eller for kunden hvis du lader kunden betale gebyret).

/Dennis Milandt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)