Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunder der aflyser skal betale!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt, hvordan en ting som "udeblivelseskompensation" i nogle brancher er fuldt ud accepteret, hvorimod det i andre brancher nærmest ville blive betragtet som dårlig service. Jeg ville gerne se restaurationer, der opkrævede gebyr når gæster blev væk fra en bordreservation...

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders // Det Sorte Bureau:

Jeg ville gerne se restaurationer, der opkrævede gebyr når gæster blev væk fra en bordreservation...

Det gør Jamie Oliver i London.

Når du booker bord, bliver du bedt om at aflevere dit kreditkort nr.

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt ikke udeblivelse gebyr for højt , så de synes de er bondefanget , finde en et sobert , afbestillingsgebyr , der lige til gode ser dine udgifter eller lige under , gebyret , skulle gerne have den virkning at folk tager dig seriøst uden de føler sig tvunget af aftalen og ikke tør afbestille dig grundet gebyret størrelse , da god kundepleje giver de fleste trofast kunder på lægger sigt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Sæt ikke udeblivelse gebyr for højt , så de synes de er bondefanget , finde en et sobert , afbestillingsgebyr , der lige til gode ser dine udgifter eller lige under , gebyret , skulle gerne have den virkning at folk tager dig seriøst uden de føler sig tvunget af aftalen og ikke tør afbestille dig grundet gebyret størrelse , da god kundepleje giver de fleste trofast kunder på lægger sigt.

du har fuldstændig ret og jeg tænkte på 50 kr for flytning og 100-200 kr for udeblivelse/aflysning

og det kan der da ikke være meget skræmme kampagne over!

Sms service vil være for meget adminestration pt! måske senere eller en kombination senere hen!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du jo også tænke over der aldrig har været flere dårlige betalere end nu..

Har mødt mange der er fuldstændig ligeglade med regningerne der dumper ind..De er reg i RKI og laver ikke andet end smide deres regninger ud.

Der er selvf også mange der ville betale det afmeldingsgebyr, tænker bare administration og hvad det giver i sidste ende..

 

Vi kender da nok også alle sammen folk der bliver stoppet på gaden af mobilsælgere og ikke kan få sig til at sige nej, og får en del regninger fra dem, da de ikke kunne få sig talt fra den "søde" sælger

 

Mikkel

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

enig! - og det er da heller ikke en let beslutning! men når beløbet ikke er højre og at det ikke koster mere end 5 min så er det vel ok at sende en regning hvis en kunde har droppet/glemt en aftale på vores bekostning - men jeg mener stadigvæk at "udeblivelsesgebyret" blot skal ses som noget mere præventivt end aktuelt for som nævnt så kan kunden meget let overtale os til at få rykket tiden eller aflyst den uden omkostninger ;-)

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

En ting er hvad du kan opkræve, en anden ting er hvad kunderne efterfølgende ville betale.

Jeg tror ikke en eneste ville betale dig efterfølgende for en aflysning - også selv om du havde gjort opmærksom på dette.

Det bedste du kan håbe på ved at gøre opmærksom på dette, er at færre vil aflyse/ændre.

Mvh

Jesper

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

så har jeg jo også realiseret mit mål ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik P.:

Jeg syntes helt klart at du skal opfordre kunderne til at holde aftalen, istedet for at lave en skræmmekampagne.

Få fat i en SMS tjeneste, hvor du kan skrive dine aftaler ind - så modtager kunden automatisk en SMS 24 timer inden den aftalte tider, eller mindre.

Det opnår du 2 ting ved:

- Kunden glemmer ikke aftalen
- Kunden er nu gjort opmærksom på sin aftale, og vil føle sig forpligtet til at overholde den

Under alle omstændigheder, skulle det nedbringe din procent væsentligt - vi har flere kunder der bruger det med stor succes.

Tjenesten skal ikke koste dig mange basseører :O)

Mvh.
Henrik 

Ville helt klart anbefale Henriks Løsning Yes

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)