Det er sjovt, hvordan en ting som "udeblivelseskompensation" i nogle brancher er fuldt ud accepteret, hvorimod det i andre brancher nærmest ville blive betragtet som dårlig service. Jeg ville gerne se restaurationer, der opkrævede gebyr når gæster blev væk fra en bordreservation...
Sæt ikke udeblivelse gebyr for højt , så de synes de er bondefanget , finde en et sobert , afbestillingsgebyr , der lige til gode ser dine udgifter eller lige under , gebyret , skulle gerne have den virkning at folk tager dig seriøst uden de føler sig tvunget af aftalen og ikke tør afbestille dig grundet gebyret størrelse , da god kundepleje giver de fleste trofast kunder på lægger sigt.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Sæt ikke udeblivelse gebyr for højt , så de synes de er bondefanget , finde en et sobert , afbestillingsgebyr , der lige til gode ser dine udgifter eller lige under , gebyret , skulle gerne have den virkning at folk tager dig seriøst uden de føler sig tvunget af aftalen og ikke tør afbestille dig grundet gebyret størrelse , da god kundepleje giver de fleste trofast kunder på lægger sigt.
du har fuldstændig ret og jeg tænkte på 50 kr for flytning og 100-200 kr for udeblivelse/aflysning
og det kan der da ikke være meget skræmme kampagne over!
Sms service vil være for meget adminestration pt! måske senere eller en kombination senere hen!
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Nu skal du jo også tænke over der aldrig har været flere dårlige betalere end nu..
Har mødt mange der er fuldstændig ligeglade med regningerne der dumper ind..De er reg i RKI og laver ikke andet end smide deres regninger ud.
Der er selvf også mange der ville betale det afmeldingsgebyr, tænker bare administration og hvad det giver i sidste ende..
Vi kender da nok også alle sammen folk der bliver stoppet på gaden af mobilsælgere og ikke kan få sig til at sige nej, og får en del regninger fra dem, da de ikke kunne få sig talt fra den "søde" sælger
enig! - og det er da heller ikke en let beslutning! men når beløbet ikke er højre og at det ikke koster mere end 5 min så er det vel ok at sende en regning hvis en kunde har droppet/glemt en aftale på vores bekostning - men jeg mener stadigvæk at "udeblivelsesgebyret" blot skal ses som noget mere præventivt end aktuelt for som nævnt så kan kunden meget let overtale os til at få rykket tiden eller aflyst den uden omkostninger ;-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig