Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport/Nærdistribution - Nogen der har en idé om hvor lang tid?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har pointen.Du kan ikke forlange service fra DPD/GLS/PD .Image er vigtige for et hver firma.Du kan se som sanistål,carl ras,malling beck osv  som i lange tid har kørte med deres egne biler/chauffør ligger nu til de store distribution firma til og køre deres vare.

Måske til og spare nu men på langsigte spare de på service og denne feedback deres egne folk ville kom med.

M.h.t til dit sprøgesmål en god chauffør kan køre omkring 55-70 (8-9 timer)stop om dagen afhængie af volume,trafik  osv.Tidspunkt for dine levering er lidt forsent -jeg ville sige du kan forvent omkring 5-8 drops p/t .Hvis du er omkring / I København kan jeg godt hjælpe dig med planlægning osv(Ikke nødvændige mod betaling)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

businessonly:

Du har pointen.Du kan ikke forlange service fra DPD/GLS/PD .Image er vigtige for et hver firma.Du kan se som sanistål,carl ras,malling beck osv  som i lange tid har kørte med deres egne biler/chauffør ligger nu til de store distribution firma til og køre deres vare.

Måske til og spare nu men på langsigte spare de på service og denne feedback deres egne folk ville kom med.

M.h.t til dit sprøgesmål en god chauffør kan køre omkring 55-70 (8-9 timer)stop om dagen afhængie af volume,trafik  osv.Tidspunkt for dine levering er lidt forsent -jeg ville sige du kan forvent omkring 5-8 drops p/t .Hvis du er omkring / I København kan jeg godt hjælpe dig med planlægning osv(Ikke nødvændige mod betaling)

Mange tak for input og tilbud om assistance. Det kan meget vel blive aktuelt når vi kommer nærmere engang. I dette koncept er stabiliteten og imødekommenheden det allervigtigste, og det samme er en positiv udstråling samt arbejdsglæde. Og service er jo netop nøgleordet til på vejen til kundetilfredsheden og dermed forøgelse af dækningsbidraget.

Og du har fat i et af nøgleordene, feedback, og da det skal starte op med at være branchespecifikt, så er det meget nødvendigt, men også i planen om senere udvidelse, er ting som årvågenhed, initiativ m.m. vigtige ting. Jeg har en idé om, at gode chauffører faktisk også er gode sælgere, så derfor er det rimeligt udelukket at anvende andre firmaer til leverancerne.

Mvh.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er din tidshorisont for hvornår du skal have transporterne i gang? Er det uger eller måneder? Bare sådan af nysgerrighed :)

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

held og lykke med projektet

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Hvordan er din tidshorisont for hvornår du skal have transporterne i gang? Er det uger eller måneder? Bare sådan af nysgerrighed :)

Hej Hans

Jeg har et par projekter jeg skal have afklaret først. Men jeg regner med at efter den. 20. januar, der vil jeg være klar til at budgettere alt og begynde søgningen på lokaler m.m.. Men inden vil jeg få nogen til at ringe kunderne op og spørge om mulighederne, ikke at jeg betvivler, men det er bedre at kunne starte ud med en kundeprotefølje på 200-300 kunder end ingen :-)

Men det er et spørgsmål om koordination, alternativt finde en person der vil gøre tingene, da jeg også skal til udlandet i marts måned. Men jeg skal nok holde dig orienteret :-)

Mvh 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg siger tak for svaret :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan vi hjælpe dig med skriv til ki@cslogistics.dk eller ring 27834402.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)