Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport/Nærdistribution - Nogen der har en idé om hvor lang tid?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Normal beregner man lønsummen plus 33 % tillæg...

 

Det lyder meget rigtig, men så er vi også nærmere 30k end 25k i dette tilfælde.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Hej - hvad med afhentning af pakker til næste dags forsendelser, hvor mange afhentninger skal hver chauffør så have.... eller hvor kommer pakkerne fra - som man skal distribuere næste dag...

 Bare lige et spørgsmål

Hej

Varerne kommer fra leverandører pallevis og dagens leverancer skal bare plukkes fra disse paller. Der er ikke tale om andre firmaers varer, selvom det klart er med i overvejelserne for fremtidig udvidelse, sådan at man kan få leveret produkter til en erhvervsdrivende i København for meget billige penge. Men der vil vi vi være ekstremt selektive, da vi ikke ønsker at håndtere hvadsomhelst. Men virksomheder med leverancer indenfor samme klientel der måtte ønske lager, pluk og levering kunne drage stor fordel ud af at lade os håndtere leverancen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rart at læse at andre tænker i samme tanker som mig :) Men hvordan får du 20 min til hver stop? Det er 3 i timen, og 3 x 6 giver 18, og du regnede med 30? Det er nok tættere på et stop hver 10 min. Og så kommer det jo an på hvor vidt omkring man skal. Skal man rundt i hele området fra Helsingør i Nord til Roskilde i vest og Kastrup i syd samme dag, så begynder det jo nok at knibe. Men er der så meget gang i salget at du kan dele det op og give hvert område fast leveringsdag en gang om ugen kunne det måske godt lade sig gøre da områderne man skal rundt i så ikke er så store. Men står du og mangler en chauffør siger du bare til ;)

MVH
Hans Pedersen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det kan hjælpe dig med lønninger og diverse tillæg, kan du tjekke dette link.

Tryk her

mvh

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Rart at læse at andre tænker i samme tanker som mig :) Men hvordan får du 20 min til hver stop? Det er 3 i timen, og 3 x 6 giver 18, og du regnede med 30? Det er nok tættere på et stop hver 10 min. Og så kommer det jo an på hvor vidt omkring man skal. Skal man rundt i hele området fra Helsingør i Nord til Roskilde i vest og Kastrup i syd samme dag, så begynder det jo nok at knibe. Men er der så meget gang i salget at du kan dele det op og give hvert område fast leveringsdag en gang om ugen kunne det måske godt lade sig gøre da områderne man skal rundt i så ikke er så store. Men står du og mangler en chauffør siger du bare til ;)

MVH
Hans Pedersen

Hej Hans

Ja tror jeg skal gå tidligere i seng så der er strøm til hjernen. Regnestykket skulle være 360 minutter effektiv arbejdstid på en dag, hvis det kan lade sig gøre, og derved 12 min til hvert drop hvis man skal klare 30 drop, men det er klart at det kun gælder i postnr 1000-2500 der mener jeg god man på en god dag kan "nøjes" med 12 min til hvert sted. Men kan være det kommer til at knibe.

Jeg skal nok have dig i baghovedet hvis tingene bliver realiseret Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Hej

Hvis det kan hjælpe dig med lønninger og diverse tillæg, kan du tjekke dette link.

Tryk her

mvh

Mange tak. Perfekt info!

Køb ren argan olie her

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver leverancer, men du skal vel også afhente disse leverancer eller ??

mvh

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu ved ikke helt hvor problemet er ... jeg kørte i sin tid da GLS hed Pakke Trans en bil i trekantområdet... - der kunne jeg levere fra kl. 08.00 om morgen - til kl. 15.00 omkring 250 pakker om dage - have ca. 70-80 steder - og afhentede pakker ca. 40 steder om dagen. - og kørte omkring 250 km om dagen....

Det var naturligvis lidt andre tider dengang, men ikke så meget, men hvis chaufføren er dygtig har en GPS - (TOM TOM WORK) - planlægger sine leveringstider rigtigt, så burde man godt kunne tjene penge i et begrænset leveringsområde,,, men det kræver selvfølgelig at man har pakker nok til at lave et ordentligt system.....

Det var lige lidt input...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Du skriver leverancer, men du skal vel også afhente disse leverancer eller ??

mvh

Det der skal leveres ud til kunderne leveres frit fra leverandøren, og der er vel 1-2 leverancer per måned med mængde svarende til et vognlæs. Der er ingenting der skal afhentes, hverken fra leverandører eller kunder, med mindre man er ude i at tage noget emballage med retur. Det er et koncept der kan blive ganske interessant, og noget der kan etableres franchise på i alle større byer, hvis man ikke selv ønsker at etablere tingene hvert sted og dækningsbidraget kan blive betragteligt, så derfor giver jeg ingen informationer, da tingene ligger lige til højrebenet, med den rette planlægning.

Mvh.

Køb ren argan olie her

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Hej

Hvis det kan hjælpe dig med lønninger og diverse tillæg, kan du tjekke dette link.

Tryk her

mvh

 

Hej Lanther der er godt nok mange som ofte kritisere dig for at støtte GLS for meget, men du har værktøjet parat med rette svar om lønninger..

Kompliment fra min sideYes

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)