Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen, der vil dele en stand på Modemessen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen af jer, der overvejer at tage med på mode messe i februar 2010, men som ikke helt ved om en hel stand kan fyldes ud - og betales. Jeg går med de overvejelser - er netop begyndt at forhandle nogle tasker.

Jeg forestiller mig, at du har et produkt, der heller ikke fylder specielt meget - eksempelvis smykker eller ligende. 

Kunne du være interesseret i at dele en stand, så skriv endelig.

Hilsen

Janne

Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvornår i feb?? og hvad koster standen?? (jeg er frisk) Sælger smykker

Skriv til mig

Ane-v@hotmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne,

Det lyder meget interessant. Hvad koster standen? Jeg sælger smykker på min webshop.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære begge

Tak for jeres meldinger - det havde været super med smykker sammen med taskerne.

I mellemtiden har jeg besluttet ikke at tage afsted, da min leverandør ikke kunne levere de nye varer og så er der ikke rigtig nogen pointe i at tage på messe.

Jeg har fået et tilbud fra CIFF på lige under 20.000,- for en stand på 9 kvm i hal B3 - for enden af den ene gang.

Hvis nogen af jer, eller begge sammen, er interesseret i at jeg skriver, at i gerne vil overtage denne, så sig endelig til.

Jeg har også fået en besked fra et lingerifirma, med noget meget lækkert lingeri, der evt  ville dele, de skulle bare have plads til ca 8 mannequiner.

Jeg kan skrive til dem, at i kunne være interesseret i at dele, hvis det har jeres interesse.

Jeg håber i lykkes med at komme afsted.

Hilsen

Janne

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

husk at i skal være klar over at mange messe typisk ikke tillader at flere firmaer er på samme stand. Meeen, hvis det ene firma nu er forhandler af det andet firmas varer Wink

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det er rigtig, men det gælder ikke for CIFF - de er ligeglade :-) Jeg har spurgt.

Janne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)