Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er fordelen ved selv at have et linkkatalog ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Andreas Lolk:
Det er jo en måde at skabe et site, hvor indholdet kommer af sig selv

 

Det gør det jo også , hvis du bare selv tilmelder dig et katalog. Dit link kommer et sted hen med indhold.

 

Har godt nok svært ved at forestille mig indtægter på over 100 kr per år, men det jo også bare mig :-)

Jeg tror, at du har misforstået konceptet, Jimi. Det er ikke linket, der er hovedårsagen til, at man laver et linkkatalog. Enten kan man lide at programmere eller også vil man tjene penge. Hvis du bare vil have et sted, hvor du gerne vil tilføje dine egne links - Ja, så kan du bare oprette en wordpress blog

Lad os sige følgende: 

Du har et site, hvor du får 10 tilmeldinger dagligt. Disse 10 tilmedlinger generer 10 undersider til din hjemmeside med min. 200 tegn på hver. På ét år har du 3650 undersider med forskellige titler og beskrivelser - hvis du bare får et besøg om måneden på hver af disse søgninger (hvilket er lavt sat!), så har du potentiale til at tjene langt over 100 kr. årligt. 

Alt dette ved bare at godkende 10 sider dagligt. 

Altså får du en side, hvor du ikke selv skal skrive indhold - dine brugere gør det for dig. Passiv indkomst én mas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg har ikke bare misforstået det, jeg har slet ikke forstået det. Det var derfor jeg spurgte

Og jeg forstår det stadig ikke

Andreas Lolk:
Du har et site, hvor du får 10 tilmeldinger dagligt. Disse 10 tilmedlinger generer 10 undersider til din hjemmeside med min. 200 tegn på hver. På ét år har du 3650 undersider med forskellige titler og beskrivelser - hvis du bare får et besøg om måneden på hver af disse søgninger (hvilket er lavt sat!), så har du potentiale til at tjene langt over 100 kr. årligt. 

Så hvis man får en besøgende om måneden på sit linkkatalog , kan man bare læne sig tilbage og tælle penge ? Et linkkatalog generer jo ikke undersider til min egen side, men til selve kataloget. Ja , jo fint jeg kan så smide mit eget link på, men det kunne jeg jo alligevel.

Hvis du for eksempel søger på : rengøring eller mange andre søgninger kommer der jo aldrig et linkkatalog frem på de første 2 sider. Jo, Dmoz , DGS og Krak. Men hvis det er målet er kæmpe med dem, så ja.

Jeg forstår det stadig ikke, men det der så meget jeg ikke gør :-)

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hej Andreas

Jeg har ikke bare misforstået det, jeg har slet ikke forstået det. Det var derfor jeg spurgte

Og jeg forstår det stadig ikke

Andreas Lolk:
Du har et site, hvor du får 10 tilmeldinger dagligt. Disse 10 tilmedlinger generer 10 undersider til din hjemmeside med min. 200 tegn på hver. På ét år har du 3650 undersider med forskellige titler og beskrivelser - hvis du bare får et besøg om måneden på hver af disse søgninger (hvilket er lavt sat!), så har du potentiale til at tjene langt over 100 kr. årligt. 

Så hvis man får en besøgende om måneden på sit linkkatalog , kan man bare læne sig tilbage og tælle penge ? Et linkkatalog generer jo ikke undersider til min egen side, men til selve kataloget. Ja , jo fint jeg kan så smide mit eget link på, men det kunne jeg jo alligevel.

Hvis du for eksempel søger på : rengøring eller mange andre søgninger kommer der jo aldrig et linkkatalog frem på de første 2 sider. Jo, Dmoz , DGS og Krak. Men hvis det er målet er kæmpe med dem, så ja.

Jeg forstår det stadig ikke, men det der så meget jeg ikke gør :-)

Læs hvad jeg skriver Jimi.. Det var på hver af disse undersider - det giver 3650 besøgende om måneden - Det kan jeg forsikre dig om, at man kan tjene penge på. Især i forhold til den indsats du skal lave for at sætte et linkkatalog op og godkende links. 

Og hvis du har 3650 undersider, så er chancen for at disse undersider bliver fundet ved en eller anden mærkelig longtail søgning meget stor. Det er, som du selv siger, ikke ved søgninger på rengøring, bredbånd, motion eller lignende. Men måske på træningshandsker med håndledsstøtter i neopren.  o.l. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

 

Et linkkatalog generer jo ikke undersider til min egen side, men til selve kataloget. Ja , jo fint jeg kan så smide mit eget link på, men det kunne jeg jo alligevel.

Nej, brugerne genererer undersider til DIT linkkatalog. Det er disse undersider, der genererer besøgende, der så klikker på dine AdSense blokke eller affiliate

Linkkataloget har ikke noget at gøre med din egen side.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh nu jeg forstå, det majet gut :-)

Jeg skal have et linkkatalog kan jeg høre

Tak for det og god nat

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Lolk:
Det er, som du selv siger, ikke ved søgninger på rengøring, bredbånd, motion eller lignende. Men måske på træningshandsker med håndledsstøtter i neopren.  o.l. 

Eller på "Aktiv3" og andre af de tilmeldte firmaer, som folk prøver at finde lidt mere information omkring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der kommer min egen side jo frem på den søgning. Og de næste man skal slås med for at få et klik i sit katalog er : Hotfrog og blogcatalog.com. En hård kamp

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ja der kommer min egen side jo frem på den søgning. Og de næste man skal slås med for at få et klik i sit katalog er : Hotfrog og blogcatalog.com. En hård kamp

Men så er det jo, at du kræver unikke sidebeskrivelser, hvorfor du vil komme frem på søgninger, hvor de ikke kommer frem Wink

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det er noget frækt noget det der internet halløj i har gang i :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Det er jo en måde at skabe et site, hvor indholdet kommer af sig selv. Hvis du kører hårdt på unikke titler og beskrivelser, så får du jo en masse indhold, som du ikke selv skal skrive. 

Det kan, hvis administreret ordentligt, give en god ekstra indtægt. 

Stiller li et par "dumme" spørgsmaal selvom de ikke findes Wink

De her linkkataloger tjekker de alle tilmeldinger op om de har skrevet en unik tekst, indhold osv? Kan linkkataloger ikke bare lade folk skrive hvad de vil og lade telmeldingerne komme ind uden at tjekke op paa noget?Eller hvad skal man tjekke/gøre for at faa et godt linkkatalog?

Nu siges der jo at naar man skal tilmelde sin side til et katalog skal det altid være unikke tekster til beskrivelsen af en side. Har det nogen betydning for selve dem der staar bag et linkkatalog hvis kunderne skriver det samme i hvert katalog?

Og hvad menes der ved "Det kan, hvis administreret ordentligt, give en god ekstra indtægt."? er det tilmeldingerne der skal adm. ordentligt?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)