Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er fordelen ved selv at have et linkkatalog ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lige luret den endnu. Er det med håbet om at efter 5-10 år at have opbygget så stort et katalog at man kan tjene lidt på reklamer ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Tror mest det er folk der har et domæne eller 2 i overskud og så kan man jo samtidig linke til sine egne sider + undersider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
og så kan man jo samtidig linke til sine egne sider + undersider

Jo, men det kan man jo ligeså godt gøre på dem der findes i forvejen. Man kan sige at det hjælper til at holde SEO branchen kørende, at alle hjælper alle med at bygge linkbaser. Måske det er det ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere grunde kan jeg finde på få links back skriv sit domæne i bunden

Bed andre om linke til sin egen side ikke link kataloget , derved ikke a b a med a b c links .

Flere søgeoptimerings folk har deres links i bunden du bliver opmærksom på søgeord eksperten eller anden der vil opbygge et emme katalog indenfor et bestemt emme og får derved en masse emme rettet links mod sin egen side

Tager penge for man ligger i linkkataloget

Google Adsense eller anden affiliate markedsføring i  linkkataloget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lavede link katalog som en ekstra service for vores kunder - vi har et par mere på vej over samme list.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede et linkkatalog fordi det var sjovt Smile

Har lige sat reklamer på og det giver da også lidt Big Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo en måde at skabe et site, hvor indholdet kommer af sig selv. Hvis du kører hårdt på unikke titler og beskrivelser, så får du jo en masse indhold, som du ikke selv skal skrive. 

Det kan, hvis administreret ordentligt, give en god ekstra indtægt. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mener egentligt at det ville være rigtig god stil, hvis man lige smed en bemærkning efter at man uddeler dårlig karma. Så er der da en chance for at få at vide hvorfor indlægget har fortjent dårlig karma.

Jeg ved bare fra mig selv at jeg havde et domæne i overskud og har derfor lagt et linkkatalog op. Jeg er dog ikke lige blevet færdig med projektet endnu Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:
Det er jo en måde at skabe et site, hvor indholdet kommer af sig selv

 

Det gør det jo også , hvis du bare selv tilmelder dig et katalog. Dit link kommer et sted hen med indhold.

 

Har godt nok svært ved at forestille mig indtægter på over 100 kr per år, men det jo også bare mig :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Foruden de nævnte grunde, kan der for nysgerrige personer være den bigevinst, at man kan følge lidt med i, hvad der foregår.

Og for dem der excellerer i tynde affiliate-sider kan egne linkkataloger være en måde at få links til de sider i det hele taget.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)