Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal indekserede sider betydning for placering på Google?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolas Alstrup:

Har antallet af indekserede sider på ens domæne en betydning for ens placering på Google?

Nej, ikke direkte. Men hvis de mange sider er et udtryk for en høj opdateringsfrekvens, og hvis det hele er struktureret rigtig godt, så kan det i høj grad være med til, at give bedre rankings for alle siderne. Dette vil blive yderligere forstærket af, at et website med en høj opdateringsfrekvens af rigtig godt indhold ofte, alt andet lige, vil få flere naturlige links fra andre der synes det er fedt.

Flere sider giver dog, i alle tilfælde, muligheden for at du kan ranke på flere ting, hvis ellers de forskellige sider faktisk har forskellig fokus.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

DeMib - Jeg må lige spørge dig direkte så :) Hvad vil du anbefale til min kommende blog, der handler om golf. Skal den ligge på Blog.billigegolfbolde.dk eller BlomsGolfguldkorn.dk og så linke over til BilligeGolfbolde? :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Dimingu:

DeMib - Jeg må lige spørge dig direkte så :) Hvad vil du anbefale til min kommende blog, der handler om golf. Skal den ligge på Blog.billigegolfbolde.dk eller BlomsGolfguldkorn.dk og så linke over til BilligeGolfbolde? :)

Den vil jeg tillade migat svare på.. med et link..

mener bestemt Thorborg snakker om det her: Skal man have et seperat domæne til sin e-shop?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Den vil jeg tillade migat svare på.. med et link..

mener bestemt Thorborg snakker om det her: Skal man have et seperat domæne til sin e-shop?

Jeg vil lige tilføje lidt :)

Synes ikke helt det giver svar.. For det første er det jo omvendt i min situation, jeg har e-shoppen og skal til at lave bloggen. Derudover så hører man ikke om det ikke vil tage Google placeringer? Forstået på den måde at hvis bloggen ligger på et seperat domæne, og kommer til at ligge øverst på mine nøgleord, så er det større sandsynlighed for at kunderne klikker sig videre på min shop. Men hvis det ligger på samme domæne, så kan det ikke ranke flere gange i Google, eller er det mig som har misforstået det?

Jeg er blevet anbefalet at ligge den på BilligeGolfbolde.dk/blog, fremfor blog.billigegolfbolde.dk og det giver god mening, så jeg tror det er den jeg tager. Det er bare fordi jeg har store planer med den blog, langt ud i fremtiden, så den skulle jo gerne ligge det rigtige sted :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)