Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er loven om udlevering af Gratis vand på gågader ??

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal vandet ikke være under 5 grader for at undgå bakterier?

Hvad siger forretninger til at du tager en del af deres indtgter idet deres salg af læskedrikke vil fade?

Hvad med egenkontrol ?

Hygiejnebevis?

næringsprøve?

vh preben

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:
Hej

Skal vandet ikke være under 5 grader for at undgå bakterier?

Næppe, når vandet sælges i hermetisk lukkede flasker.
Tjek alle supermarkeder, der sælger kildevand i flasker.
De har alle sådanne flasker stående som almindelige hyldevarer udenfor køleskabe..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det samme lovgivnong, Når trådføren står som selvstændig og deler vand ud er det ikke supermarkeds lov der er gældende idet det er hans egen forsikring der skal dække hvis nogen dør efter, at have drukket vandet,

Næringsprøvebeviset og smeley og hygiejnebevis jeg vil lige overveje inden jeg gjorde det .

Hvordan skal vandet komme ind i butikken Jeg mener at der skal en tilladelse til for at køre med embeleret mad , vand der skal vel også være køl i bilen da der er riciko for at vandet bliver varmt.

Preben

Prebenog

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

NU hsr jeg stået skoleret ho fødevareregion nord og det kan blive en dyr afarre og jev vil råde dig til at kontakte dem inden du gør noget som helst...

Et godt råd herfra...preben

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe det er forseglet vand som ikke bliver åbnet for "kunden" eller forbrugeren så ser jeg ingen grund til at fødevarekontrolanter skal forbi. Og hvis det er vand som alt andet vand som sælges i supermarkeder har producenten stået skoleret for indhold af de diverse proteiner og vitaminer m.m

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Vil lige sige jeg så Metro har vand til kr. 0.99 pr flaske, da jeg lave mine flasker købte jeg i engros butik kontaktede leverandøren af vandet, så et sted der trykkede det jeg ville have på, og jeg var kørende for under kr. 2.-

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej povl.

har du ikke nogen link eller mail ?

Er det billigst og finde producenten og købe palle der og sende dem til trykker der kan lave etiketter ?

 

 

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg kan se der kommer nogle kommentarer omkring Smiley osv.

Hvis dine planer er at du står på denne måde og uddeler emballerede fødevarer Mindre end 8 gange årligt, kræver det ikke nogle godkendelser, hverken i form af Smiley, fødevarebevis eller andet.

Du kan selvfølgelig få dette bekræftet ved en opringning til Fødevarekontrollen i din region på mandag.

Go fornøjelse.

Mvh

Jesper

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg købte dem ved dagrofa dengang, kontaktede leverandøren og fik en palle uden etiketter, de skrev hvad de ville have på etiketten og jeg gik til trykker.

Tilbudsvaren i Metro kan du se på www.metro.dk tror faktisk navnet står på vandet så er det bare google leverandøren og tale med ham, ellers tag fat i Peter i Metro oppe i Aalborg bare hils ham fra Povl i Lithauen, så hjælper han dig, han er super flink.

Povl

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)