Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS regler -> Tredjepartssalg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg har et par spørgsmål ang. PBS regler. Jeg går med en forretningside, som i korte træk går ud på at hjælpe små virksomheder med at tage imod dankort/VISA/... via min egen hjemmeside. Jeg ringede til PBS, og de sagde så at det var trejdepartssalg, og det er ikke tilladt.

Mit spørgsmål er så: Kan jeg gøre noget andet, f.eks. sælge nogle points, eller kodeord fra min egen side som så egentlig bare er betaling for et produkt på en anden hjemmeside?

Er ikke ude på at bryde reglerne hos PBS, men vil da gerne høre om der er andre mulighedder.

:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielss89:

Mit spørgsmål er så: Kan jeg gøre noget andet, f.eks. sælge nogle points, eller kodeord fra min egen side som så egentlig bare er betaling for et produkt på en anden hjemmeside?

Så skal du vist have en godkendelse fra finanstilsynet, og der er MEGET strænge krav... Har du kapitalen til at lave sådan et setup? Det er voldsomt dyrt med alle de sikkerhedsfaktorer der kommer ind i billedet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke den helt store kapital ;)

Æv æv æv...  ærgeligt nok..

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også tænkt på denne idé før, men jeg endte også med at konstatere at det ikke fungerede, kan ikke engang huske hvad det var jeg ville den gang.

En ting der undrer mig er dog, at just-eat.dk modtager betaling til de forskellige pizzariaer - er der nogen der ved hvordan de kan få lov at tage imod betalingen for andre?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Øllegaard:

En ting der undrer mig er dog, at just-eat.dk modtager betaling til de forskellige pizzariaer - er der nogen der ved hvordan de kan få lov at tage imod betalingen for andre?

Just-Eat sælger servicen... Du handler hos Just-Eat, og de bestiller så pizzaerne hos deres "underleverandører"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg godt :D men hver pizzamand har vel ikke deres egen PBS aftale til internethandel?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Øllegaard:

Det ved jeg godt :D men hver pizzamand har vel ikke deres egen PBS aftale til internethandel?

Læste du svaret? Du bestiller hos Just-Eat, som bestiller hos deres "underleverandør"... Dvs du handler med Just-Eat og ik et pizzaria...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Åbenbart ikke som det var skrevet ihvertfald ;-) Men tusind tak :D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en snak med PayPal.

Der vil være en del der foretrækker dem snart med de omkostninger der efterhånden er med PBS, samt den manglende interesse i at lancere produkter som markedet efterspørger,

Er det ikke sådan, at de fleste Dankort i dag alligevel er VisaDankort?

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Men pizzaria osv, går vel selv ind og opretter menukort og sætter priser og sådan.

Fordi ellers så kan jeg da også bare sige at kunderne køber f.eks. et VIP medlemsskab af mig, og jeg så køber det af den hjemmeside de vil have det på...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)