Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ser vel ikke sider, man skal være logget ind for at se?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg laver lige en to-delt tråd..


SEO -  Jeg har nogle sider, som først bliver synlige når man logger ind.. - Nogle formularer.
Ville det være en fordel at kun skjule formularen for "ikke-brugere" så siden, med det lidt tekst der er, bliver vist for Google?.

Feedback - jeg har lavet  sådan at menu'en på vores nye gratis interiør og inventar side følger brugeren op og ned, - hvad synes du/i om det?

sorry for linkjuice =)..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Ang. dit SEO-spørgsmål, så er det helt rigtigt, at Google ikke læser sider, hvor man skal være logget ind. (Med mindre man har tilsluttet sig deres fancy first click free-program,)

Så hvis du har ldt tekst, som Google kan rive i på de sider, kan det være en fordel for dig at nøjes med at skjule formularerne og lade Googlebot komme til at se resten.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når Frank svarer på SEO spørgsmålet så vil jeg lige komme med lidt feedback til dig i stedet for. :) (Bare 3 små hurtige kommentarer).

 

- Syntes ikke "beta" klæder en side som man handler på.

-  Farverne virker noget "tøset"? Gå ud fra at målgruppen også er mænd?

- Der manger indhold på forsiden. Den er næsten helt tom.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay , har lige bookmarket linket, vil ikke lige læse det nu.

Anders Nielsen:

Nu når Frank svarer på SEO spørgsmålet så vil jeg lige komme med lidt feedback til dig i stedet for. :) (Bare 3 små hurtige kommentarer).

 

- Syntes ikke "beta" klæder en side som man handler på.

-  Farverne virker noget "tøset"? Gå ud fra at målgruppen også er mænd?

- Der manger indhold på forsiden. Den er næsten helt tom.


Hej Anders, tak for din feedback..

Beta har jeg bare valgt i stedet for TEST, fordi siden er sådan set ikke lanceret endnu.. vi tester stadigvæk. - vi har ikke kørt nogen markedsføring, pr og så videre.

Det kan godt være farverne med tiden bliver FOR tøset, men det er generelt det kvindelige publikum vi vil have fat i til start. - kommer der dog for mange (læs: mere end et par stykker fra amino) som siger at det her er FOR fimset så skifter vi det nok.  Jeg ka selv, helt vildt godt lide det.

- Indhold, ja. siden er som tidligere nævnt. - ikke helt klar endnu =)

Spørgsmål: hvad synes du/i om den måde hvor menu'en bliver i toppen når man ruller længere ned på siden?..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)