Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken iværksætterprofil er du? Din vej til rigdom?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Er du klar over hvad dine stærke sider er? Og hvordan du ved samarbejde med andre kan skabe værdi og dermed velstand for dig selv og dine forretningspartnere?

Din indsigt i din egen og dine forretningspartneres personprofil kan være afgørende, og forleden fik jeg af en ven et link til en analyse: http://www.wealthdynamics.com

For mig har det været en øjenåbner, ikke mindst at få en bedre forståelse for hvordan jeg kan både kan være til gavn for andre i forretninger, og samtidig at andre kan hjælpe mig på vej, som en 100% win/win.

Måske det kan være en måde at organisere sig på på Amino?

PS. Jeg er på ingen måde affilieret med sitet, og har INGEN personlig gevinst ved at linke til det.

PPS. Jeg fandt ud af at jeg er 'Creator', sekundært 'Mechanic'

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hader bare de sider hvor man bruger masse tid på at læse tingene igennem, for så at se til aller sidst at man "bare lige " skal betale 100 usd .....

Mvh

Jesper

 

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, og det er heldigvis ikke nødvendigt at tage en test for at få fornøjelse af konceptet.

Der er på forsiden en god video på ca. ti minutter, der forklarer konceptet, og for de fleste vil det nok være al den inspiration de behøver og er interesserede i.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side har efter min mening samme seriøsitet som ugebladenes "Hvilken type kæreste er du?"..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Den side har efter min mening samme seriøsitet som ugebladenes "Hvilken type kæreste er du?"..

Ja, det er også mit indtryk.

Den slags minder mig lidt om replikken fra Den Eneste Ene:  "Hvis min pik var en pizza, hvilken nummer ville den så have?"

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ikke meget udad at læse , det der stod på siden ,når man går videre efter at have set videoen der er nogle pæne grafer , og en masse ord så , det lyder voldsomt godt , med overskriften  råder ud ,på siden som en reklame .uden det giver det vilde af informationer , synes jeg.

jeg synes  da godt han kunne holde fokus , på kort hvordan man opnår hans mål på videoen glemmer over halvdelen , efter at have set den.

Vi ved alle en vejen til rigdom , som iværksættere ,er hårdt slid , en god ide , og en del held

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Velkommen til Amino, håber du på sigt får noget godt ud af sitet :-)

Dbh Martin

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Julestemning

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke taget testen, men tager den en af dagene.

Introen i videoen er god nok og hvis det holder vand det som der præsenteres, så bør man faktisk bede alle man samarbejder med tage testen og betale de 500 det koster. På den måde kan man lave en meget anvendelig analyse af, om samarbejdspartneren er god at indgå samarbejde med eller om man er bedre tjent med en anden forretningsmodel.

Men jeg vender tilbage når jeg har taget testen.

PS Kan godt se det for nogle er irriterende at der efter videoen oplyses det koster 100 dollars, men omvendt er guldkorn, hvis de er der, ikke gratis. Kan dog ikke forstå at han til at starte med skulle have negative karakterer, det er jo ikke et eller andet Herbalife scam.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)