Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele computer til 2 skærme

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

tror nu sagtens muligheden er på dit kort.. du skal bare have de rigtige kabler.

 

udover det, er der en helt anden mulighed, som måske kan løse det du ønsker, måske. Dual desktops på en skærm. Ved hjælp af en tast du selv vælger vil du have muligheden for at skifte mellem 2-4 skærme. Jeg bruger selv dette utrolig meget når jeg programmerer og læser hjælp på nettet samtidig. Så kan jeg hoppe frem og tilbage mellem to skærmbilleder super nemt.

Der er mange af disse programmer, lyder det interessant kan jeg lige finde ud af hvad mit hedder, har det ikke på denne comp.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

tror nu sagtens muligheden er på dit kort.. du skal bare have de rigtige kabler.

 

udover det, er der en helt anden mulighed, som måske kan løse det du ønsker, måske. Dual desktops på en skærm. Ved hjælp af en tast du selv vælger vil du have muligheden for at skifte mellem 2-4 skærme. Jeg bruger selv dette utrolig meget når jeg programmerer og læser hjælp på nettet samtidig. Så kan jeg hoppe frem og tilbage mellem to skærmbilleder super nemt.

Der er mange af disse programmer, lyder det interessant kan jeg lige finde ud af hvad mit hedder, har det ikke på denne comp.

Muligheden er på mit kort, som sagt har jeg fundet en løsning med en skærm til mit HDMI stik

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

super

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Morten - er det en bæbar du gerne vil sætte en ekstra skærm til?

 

Tsk tsk Gadensgaard, det var noget med at læse tråden :)? Det står vist kun fire-fem gange at det er en stationær. Skype-Wink

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)