Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye SEO tools?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Copyscape.com

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

uh uh har du link til sådan et tool (ikke fordi jeg ikke kan/gide at google det men mere for at alle, der lige som jeg er ny i det, bare et gær det er mange af den slags nogle bedere end andre.)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Hvis du mener meta keywords, så er det overflødigt, da Google ikke læser meta keywords.

Men hvis du mener et tool, der vurderer hvilke søgeord en given side er optimeret mod, kan det sikkert være nyttigt for visse brugere.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank
nej nej jeg er med at MEta keywords er en døende race ;)

har siddet og lejet lidt med det , og daaam ham der har lavet vores nuværende site har sovet i timen,

;)

/Jacob

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk ;) tak for jeres svar.
Mange har ikke opdaget hvor meget tools kan lette ens arbejde - nok mest på grund af at de gode tools er spredt ud over det hele og man ikke geider at tjekke 1000 undersider. Men bare rolig. Det skal jeg nok få gjort noget ved :D skriv endelig hvis der er flere tools i vil synes om.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Copyscape.com

Med Copyscape.com kan man kun se om det er duplicate content på en side af gangen. jeg kunne godt bruge et værktøj der tjekkede alle mine sider på et domæne for duplicate content.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er skam igang med at lave blandt andet det :) Dog er det muligt at de mest omfattende og krævende tools jeg laver kommer til at koste lidt skejser på et tidspunkt.
Jeg håber på at mit slutresultat kan skabe et rigtig godt indblik i ens hjemmeside - samt give SEO en ny form for overskuelighed.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)