Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sync af Iphone på 2 pc´ere via Itunes - hvad gør du?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Har du ligesom jeg behov for at kunne syncronisere din Iphone med 2 forskellige pc´ere, alt efter om du er hjemme eller på farten? Har du isåfald en brugbar løsning herpå, så den ene pc ikke bare sletter ens kontakter osv?

Det burde vel kunne lade sig gøre at få 2 x Itunes på 2 pc´ere til at opføre sig ens overfor sin Iphone, eller...??

Dbh Jørgen 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

har selv stået med problemet og fandt ikke nogen løsning - har så ikke behov for det mere :-) - håber du finder en løsning prøv evt at høre på de forskellige mac forum´s

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Denmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg køre med en løsning via MobileMe ( me.com )  som synkronicerer mine 2 PC'er, ( Bogmærker, kalender, og kontakt personer, og Itunes ) , hvis jeg så også valgte og bruge den MobileMe e-mail der følger med når man opretter sig så ville den også blive synkroniceret,   jeg har en HTC mobil som jeg så synker med een af mine PC'er, MEN da du jo har en Iphone så bliver det jo rigtigt nemt, for den kobler du jo bare op til og synke med MobileMe,,  dog kan der komme nogle konflikter hvor du skal tage stilling til om du vil acceptere en ændring.

Men du skal være opmærksom på at dine PC'e og din Iphone køre samme tids zone som MobileMe osv,  men hvis du ikke kender MobileMe så kig på det og se om ikke det ku være en mulighed til at klare dit behov.

Det skal så siges at MobileMe koster et abb, husker ikke lige hvor meget, men der er flere mugligheder med MobileMe.

Mvh  Jensen

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jensenevents:

Hej Jørgen

Jeg køre med en løsning via MobileMe ( me.com )  som synkronicerer mine 2 PC'er, ( Bogmærker, kalender, og kontakt personer, og Itunes ) , hvis jeg så også valgte og bruge den MobileMe e-mail der følger med når man opretter sig så ville den også blive synkroniceret,   jeg har en HTC mobil som jeg så synker med een af mine PC'er, MEN da du jo har en Iphone så bliver det jo rigtigt nemt, for den kobler du jo bare op til og synke med MobileMe,,  dog kan der komme nogle konflikter hvor du skal tage stilling til om du vil acceptere en ændring.

Men du skal være opmærksom på at dine PC'e og din Iphone køre samme tids zone som MobileMe osv,  men hvis du ikke kender MobileMe så kig på det og se om ikke det ku være en mulighed til at klare dit behov.

Det skal så siges at MobileMe koster et abb, husker ikke lige hvor meget, men der er flere mugligheder med MobileMe.

Mvh  Jensen

Hej Jensen
Jeg har faktisk et Mobileme-abonnement, men det har åbenbart ikke været sat rigtigt op, så nu har jeg mistet alle mine kontakter. Øv!

Har vist aldrig helt fundet ud af hvordan det her med Itunes og Mobile me virker. I hvert fald ikke 100% I starten syntes jeg altid at mine kontakter på min pc, blev synkroniseret med kontaktlisten i min Iphone, men synes ikke helt at det har fungeret 100% her på det sidste. Ihvert fald er min kontakt.liste på min pc ikke blevet opdateret i et stykke tid og da jeg så lige koblede min Iphone til min nye Mac Book - ups, så hapsede den lige alle mine kontakter. Øv! Så nu står jeg med en fon, uden nogen kontakter, så må se om om jeg på en eller anden måde kan få disse genskabt, selvom det lige pt ser sort ud Angry

dbh Jørgen 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)