Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for begrænset salg i Scannets eller Dandomains shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal starte en wepshop og har dertil 3 spørgsmål

1. Er der mulighed for at begrænse salget (på udvalgte varer) i Scannets eller Dandomains wepshop?

Eks når købmanden sælger 3 poser kaffe for en 50'er og pose nr. 4 koster 29,95.

2. Hvor finder jeg en der kan hjælpe med den grafiske opsætning?

3. Er der mulighed for at bygge funktioner på, der måske ikke umiddelbart er at finde på udbyderens funktionsliste?

 

 

 

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jagersnap:
3. Er der mulighed for at bygge funktioner på, der måske ikke umiddelbart er at finde på udbyderens funktionsliste?

Nej, dette er en klar ulempe ved lejede systemer såsom DanDomain og Scannet. Vi anvender kun Magento som er en open source platform. Der findes rigtig mange extensions (gratis såvel som kommercielle) der udvider Magentos funktionalitet. Og finder man ikke hvad man søger, så har man modsat de lejede systemer, selv adgang til kildekoden og kan få en udvikler til at arbejde på dette.

Tilmeldt 27. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at smide en mail til Christian Sørensen fra www.cygnet.dk . Han er ekspert i Dandomains shopløsning.

VH. Thomas Agerbæk 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Med udgangspunkt i DanDomain, som vi hos Cygnet, har specieliseret os i:

Jagersnap:

Jeg skal starte en wepshop og har dertil 3 spørgsmål

1. Er der mulighed for at begrænse salget (på udvalgte varer) i Scannets eller Dandomains wepshop?

Eks når købmanden sælger 3 poser kaffe for en 50'er og pose nr. 4 koster 29,95.

Du kan sætte en stk. pris der varierer efter hvor mange der købes. F.eks. kan op til 3 poser koste 13.33 kr. stykket (og så sætte minimum til 3 stk.) ved 4 stk. kan du så sætte den til at koste 20 kr. stykket. Ellers ville jeg måske lave det som 2 vare. Og så lave en vare med 1 med 3 og en vare med enkelt styks. Og så sætte en begrænsning til man max kan købe én af den vare med 3 poser.

Jagersnap:

2. Hvor finder jeg en der kan hjælpe med den grafiske opsætning?

Vi er godkendte designpartnere hos DanDomain - så det kan vi sagtens hjælpe med. Seneste referencer er f.eks. www.batterinet.dk www.lilleeg.dk og www.maltbazaren.dk

Jagersnap:

3. Er der mulighed for at bygge funktioner på, der måske ikke umiddelbart er at finde på udbyderens funktionsliste? 

Ja, det er der. Vi har bygget en række ekstra moduler, som f.eks. anmeldelse af produtker, afsendelse af opfølgnings e-mails til kunder, flash-fremviser af produtker og en række andre ting.

Hvis du vil have en snak om DanDomain kan løse dit konkrete behov, så sig endelig til. Fang mig på ks@cygnet.dk eller 61307560

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)